Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Προπονηση και παλι.

Μετα απο αρκετές ημερες απουσιας απο την προπονηση λογω τραυματισμου στο "καλο το ποδι", ακομα δυο επισκεψεις στον φυσιοθεραπευτη μου και μια παραγγελια για κατασκευη πατων , ελπιζω οτι θα ξαναρχισω να τρεχω με απωτερο στοχο να τρεξω στην Εδεσσα στις 10 του μηνα.
Ακομη δεν εχω παρει απαντητικο απο τους διοργανωτες στην Εδεσσα αλλα ελπιζω οτι αυτο θα ειναι το μικροτερο προβλημα.
Μου εχει λειψει το τρεξιμο σε βαθμο να εκνευριζομαι αδικαιολογητα και να ζηλευω ακομα και οταν βλεπω σκυλο να τρεχει.Οποτε...
Αυριο πρωι πρωι Σειχ Σου και βουρ για την Εδεσσα.
ΥΓ 1. Επισης να πω οτι ζηλεψα πολυ ολους αυτους τους Ελληνες που πηγαν   στο περιφημο 20αρι των Βρυξελλων και το ετρεξαν. Αν ειμαστε καλα (γενικως ως ... κρατος) θελω να παω κι εγω του χρονου, ειναι ενας αγωνας που τρεχαν μελη της οικογενειας μου στο παρελθον και ζηλευω γενικως.
ΥΓ2. Γιατι ο Δρομος Θυσιας Γιαννιτσων έγινε ημιμαραθωνιος ? Απευθυνεται σε πιο λιγους τωρα.
Και αντε αυτο δεν πειραζει και τοσο, παρα το γεγονος οτι ειναι σε περιοδο μετα το καλοκαιρι οπου με τις πολλες ζεστες δεν ενδεικνυται για πολλες προπονησεις.
Γιατι ανωτερη διαρκεια 2:45 ?  Στα Γιαννιτσα τετοια εποχη κανει (ακομη και πρωι) ζεστη του κερατα και θα υπαρξουν δρομεις που θα τα παιξουν εκει κοντα στο διωρο.
Τελος παντων. Θα παω και εκει. θα εχει και λουκουμια οπως περυσι?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου