Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Αεθλος κλπ κλπ


Μετα απο αλλη μια εβδομαδα off λογω τραυματισμου, επανηλθα με προσοχη σα να παταω αυγα.
Μια δοκιμη στην διαδρομη του Αεθλου  με χαλαρο περπατοτρεξιμο για κανα δεκαρι χιλιομετρα, μεχρι να χασω τα σημαδια δηλαδη και να μου μεινει η απορια που συνεχιζει τελος παντων αυτη η απιθανη διαδρομη.
Πραγματικα απιθανη και μεγαλης ομορφιας αλλα και δυσκολιας.
Πολυ δυσκολη , παλουκι ολκης με τις ανηφορες και τς κατηφορες της . Διαπιστωσα ομως  πως ενα κομματι της το ετρεχα παλιοτερα εκει στην περιοχη κατω απο το Φιλιππειο (Πηγη των συνταξιουχων, μονοπατια Αγιου Βασιλειου , αντιπυρρικη στο Φιλιππειο) και αναθαρρησα.   Δηλωσα και για  τον αγωνα στις 24 Μαρτιου κι ο Θεος βοηθος (κυριολεκτικα γιατι θα με φανε οι λυκοι εκει πανω ετσι πως θα εχω μεινει τελευταιος).
Δυστυχως αισθανομαι οτι με τα απανωτα προβληματα στο ποδι δεν εχω κανει την προετοιμασια που ηθελα ενω ξεκινησα καλα. Θα ειναι μια δοκιμη ομως τοσο ο ημιμαραθωνιος του Διου, οσο και ο Αεθλος (αν και τον εκοψα για δυσκολοτερο απο τον Αλεξανδρειο) αλλα εν πασει περιπτωσει δεν παμε ουτε για ρεκορ, ουτε για πρωτη θεση.
Αυτη η εβδομαδα να βγει χωρις κανα προβλημα και ολα καλα . 
ΥΓ 1. Ωραια παρενθεση ηταν και ο χορος του ΣΔΥΘ την Κυριακη , ολοι τους καλα παιδια , τους συμπαθω πολυ...
ΥΓ 2. Μου την εχει σπασει αυτη η ιστορια με τη βροχη...Θελω καμια καλη λιακαδα με λιγη ζεστη.
αεθλος

παλι αεθλος

2 σχόλια:

  1. Εχω δηλώσει και εγώ για τον ΑΕΘΛΟ αλλά όπως και εσύ, ενώ η προπόνηση πήγαινε μια χαρά ..τσουπ η χονδροπάθεια επιγονατίδας.10 ημέρες στα πιτς και βλέπουμε..!!Δύσκολη η διαδρομή για ενημέρωσε μιας και η ηλικία δεν μας βοηθά..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H διαδρομη ειναι πολυ ανηφορικη με πολλα σκαλακια και μονοπατια. Αν εχεις τα χιλιομετρα και αντεχεις στην ανηφορα , θα περπατοτρεξεις και ολα οκ. Υπολογιζω κανα 4ωρο. (τα πολυ δυσκολα τα περπαταω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή