Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

ΑΠΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ ΤΡΙΚΑΛΑ

Ομορφια

Επιτελους τελειωσε το βρωμοκρυο η τουλαχιστον δεν κανει τοσο πολυ πια, ξεκινησα και κατι βαρβατες προπονησεις , καταευχαριστηθηκα αν και δεν εχω καταληξει ακομη αν θα τρεξω κανα μεγαλο αγωνα . Εν τω μεταξυ εχω αλλαξει την προπονηση μου  εχω κανει ενα ποτ πουρι  προγραμματων για τρεηλ μαραθωνιο , εχω την εντυπωση οτι τρεχω οτι ναναι , και μάλλον ετσι ειναι...
Αυτη την περιοδο του χρονου ειναι που σεληνιαζομαι και αρχιζω και σκεφτομαι τι τρεξιματα θα κανω και σε ποιους αγωνες θα γραφτω . Κυριως βεβαια με γαργαλαει η ιδεα του αμεσως επομενου αγωνα στις 5 Μαρτιου, του Χορτιατη trail running , που ειναι και ο πρωτος αγωνας της χρονιας για μενα (καθε χρονο αυτο)  . Κι αυτο παροτι την ιδια μερα με τον Χορτιατη εδω και χρονια γινεται ο ημιμαραθωνιος του Διου που ειναι κι αυτος ωραιος αγωνας και κυριως καθαρος , δηλαδη δεν πας ανθρωπος και γυρνας σαν παιχνιδιαρικο γουρουνι  , οπως μετα συγχωρησεως στον αγωνα που διοργανωνει ο φιλος Στελιος. Μ'αρεσει και το Διον, ειναι καλο-οργανωμενος αγωνας , πας με το αμαξι μεχρι την Κατερινη κοντα, κατεβαινεις κυριος , χαριεντιζεσαι με τους αλλους δρομεις ολων των φυλων , τρεχεις στην ασφαλτο σου διπλα στους προποδες του Ολυμπου και γυρνας ατσαλακωτος.
Αλλα εκει... Χαμος ...Ενω βλεπω  οτι ακομη και τωρα ο Χορτιατης ειναι χιονισμενος (χαλαρα ριχνει ακομη ενα χιονι μεχρι τον Μαρτη) και ολο αυτο το χιονι θα γινει μια ωραια γλυστερη και αφρατη λασπη, με γαργαλαει η ιδεα...Τι ιδεα δηλαδη που γραφτηκα και πληρωσα για να μην κανω πισω ...Ωχ Παναϊα μου...
Σε αλλα νεα του αθλητισμου της μεσης ηλικιας,  ειπαμε με τον φιλο μου τον Μακη (αλλα και τον Βαγγελη που παει εκει λογω εντοπιοτητος, κοινως τον παει η γυναικα του να δουν και τα πεθερικα) να παμε Τρικαλα να τρεξουμε στον διεθνους φημης τοπικο Ημιμαραθωνιο . Εγω πεθερικα στην ευρυτερη περιοχη της Θεσσαλιας δεν εχω , αλλα ως γνωστον αν μου πεις για : α) αγωνα , β) τσιπουρο με μεζε , και γ) μπαρ με χορευτριες, παντα λεω ναι (παντα μονο για αγωνα μου λενε αλλα τελος παντων, οσο ζουμε ελπιζουμε) .
Τωρα προς το παρον αρκουμαι στον αγωνα.

Επειδη μου αρεσουν πολυ τα Τρικαλα, ειναι μια πολη ομορφη (αν εξαιρεσεις το γεγονος οτι το καλοκαιρι πρεπει να κυκλοφορεις με αντιπυρικη φορμα της πυροσβεστικης για να μην παθεις αυταναφλεξη απο την ζεστη) , εχω μεινει εκει αρκετο καιρο,  δοκιμαζοντας ολες τις παραλλαγες κεμπαπ στην λαδοκολλα που σερβιρει η πολη .  Μου αρεσει και η Καλαμπακα , θελω να τρεξω και τον αγωνα , ε φετος θα παω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου