Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Aγρανάπαυση



Για να πω την αλήθεια μετά τις δύο πρώτες μέρες μου πέρασε το σχετικό πιάσιμο ,  μου έμεινε μόνο ένας πόνος στον παλιό τραυματισμό στη δεξιά γάμπα και έχω αρχίσει να τρώγομαι με τα ρούχα μου για να πάω για τρέξιμο .
Θα περιμένω λίγο ακομα να μου περάσει ο πόνος και θα πάω ξανα,  πρώτα στάδιο και μετά βουνό, καθώς μου λείπει η προπόνηση και έχουμε αρχισει να κάνουμε σχεδια για τους επόμενους αγωνες. Επιπλέον τα απανωτά μπάρμπεκιου έχουν το τίμημά τους... Να έχουμε και κίνητρο .
Δρόμος Κερασιού στην Έδεσσα, αγώνας στο Σειχ Σου (ίδια ημέρα δυστυχώς), αργότερα Κερκίνη, Γιαννιτσά , κάποιοι λένε για Σφενδάμη τώρα.
Το σίγουρο είναι ότι μόλις παω Αλόννησο θα κάνω τον μεγάλο δρόμο που βλέπεις πιάτο από κάτω τα νησιά...Κανά δεκάρι ή δεκαπεντάρι χιλιόμετρα , υπό σκιά όλη η διαδρομή (το απόγευμα)  και η πιο πολλή κατηφόρα. Τέλεια . Κεις. ﷽﷽﷽﷽νδ σου (.
 επο απανωτέόΡεη Ορεξη νάχεις να τρέχεις.
Το ευχάριστο είναι ότι με τις κουβέντες μετά τον πρώτο μαραθώνιο και τα σχετικά επιφωνήματα , βλεπεις ότι από την παρέα ψήνονται και αλλοι να τρεξουν , το πεντάρι, το δεκάρι και καποιοι τον μαραθώνιο.
Τα παπούτσια μας περιμένουν στην ντουλάπα...  
Kαι δύο φωτογραφίες από την Πέλλα , με τα παιδιά...



Πέλλα , τα πρώτα μέτρα

Κάπου στην αρχή ακόμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου