Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Καλαμαριά

Σε μια εξαρση αισιοδοξίας και αυτοπεποιθησης δηλωσα να τρεξω στην Καλαμαρια παροτι δεν νιωθω οσο ετοιμος θα ηθελα , δεν εχω τρεξει οσο ηθελα , το ποδι μου δεν ειναι 100% αλλα ...
Δεν εχω καταφερει να τρεξω σε κανεναν αγωνα που εχω δηλωθει φετος λογω σαπιων ποδιων. 
Οι υπολοιποι γνωστοι θα πανε εκει μαζι με αλλους φιλους που τρεχουν για πρωτη φορα , θα εχει καλο καιρο (και ζεστη) , θα εχει και ανηφοριτσες που κανουν τον μαζοχισμο μου να φουντωνει οποτε ..Καλαμαρια λοιπον.
Να επισημανω βεβαια οτι οι ανθρωποι δημοσιευσαν λεπτομερεις για τον αγωνα και μπραβο τους ...
Πιστευω οτι θα ειναι ενα καλο long run στα πλαισια της προετοιμασιας για τον Νυκτερινο της Θεσσαλονικης και αν δεν εχω παλι κανα προβλημα επιτελους θα τρεξω και στους δυο, με το μυαλο παντα ως μια μακρινη περιπτωση και στον Κλασσικο...  
Ραντεβου στην Καλαμαρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου