Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

AΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ



Δεν μου φτανει που τρεχω με την ψυχη στο στομα (και το μυαλο στην πονεμενη γαμπα μου) τι μου ηρθε και δηλωσα (μετα την δηλωση στο Ζαγορι), και στην Αλοννησο , εστω για το δεκαρι που δεν μπορω να τρεξω (προς το παρον) ουτε 7αρι.
Ειδα και τους κατεστραμμενους που γυρισαν απο τον Κισσαβο και αρχισαν να σφιγγουν και οι ζεστες και οι ανηφορες σε Ηπειρο και Σποραδες παραμενουν το ιδιο ανηφορικες, μαλλον θα το μετανιωσω. 
Βεβαια για την Αλοννησο επρεπε καποτε να το παρω αποφαση καθως ειναι ας πουμε το χωριο μου  . Οποτε αν βολεψει θα παω και θα τρεξω και το δεκαρικακι.
Για το αλλο στην Ηπειρο ειδα κατ’αρχην ενα καταπληκτικο  βιντεο
Το παλικαρι που το γυρισε εχει κανει την καλυτερη διαφημιση για τον αγωνα με το βιντεο ... Ενταξει ψηθηκα 
Ακουσα ομως και τρομερες ιστοριες για ανηφορες και πετρες - να με το συμπαθειο και δυσκολιες γενικως και μου μπηκε στο μυαλο οτι δεν θαμαι ετοιμος (οπως παντα αλλωστε) , οτι δεν θα μπορεσω να τρεξω , οτι θα με ποναει το ποδι μου , οτι θα μου λειψουν τα παιδια μου , η οικογενεια μου , η μαμα μου , οτι θα πεινασω, θα διψασω και γενικως ολες οι πληγες του φαραω θα πεσουν πανω μου αν παω σε αυτον τον καταστροφικο αγωνα.
Θα παω ομως ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου