Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Ζαγορι κι ο Θεος βοηθος


Να τρωγομαι με τα ρουχα μου.
Μια ολοκληρη εβδομαδα off με το βρωμοποδι να με ποναει και να μου θυμιζει την αξια της αποθεραπειας. Ασε που αντιλαβανομαι τα κιλα σαν μυρμηγκια να ανεβαινουν στο σωμα μου σιγα σιγα και σταθερα.
Και να ειμαι μπλοκαρισμενος στο σπιτι με διαφορα χαζα και να μην μπορω να παω για ενα τρεξιμο το οποιο ελπιζω οτι θα το κανω την Κυριακη. Οσο ειναι ...4-5-6 χιλιομετρα οσο παει , μονο να ειναι ενταξει η γαμπα μου , που ελπιζω οτι θα ειναι .
Μεσα στην τσαντιλα μου ειδα και την σελιδα του Ζαγορι μαουντεν ρανινγκ (ωραια η ελληνικουρα) και εκανα το θανασιμο λαθος να δω τις φωτογραφιες.
Αγνοωντας την κατασταση μου, δηλωσα αμεσα συμμετοχη στο 25αρι παροτι ειναι τελος Ιουλιου ο αγωνας και εγω δεν εχω ιδεα αν θα μπορω να παρω τα ποδια μου.
Φυσικα δεν ελειψαν αμεσως και αλλοι φιλοι να δηλωσουν οποτε ευκαιρια για εκδρομη Ιουλιατικο σε ενα μερος που παντα ηθελα να παω, αλλα που ποτε δεν φανταστηκα οτι θα παω να τρεξω κιολας.
Λιγο παρατολμο στην κατασταση μου αλλα και γιατι οχι? Θα δειξει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου