Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Αλοννησος 2013

Μετα απο ενα δυσκολο καλοκαιρι εφτασε και η ωρα να αποχαιρετησω τα συνηθισμενα και να ξαναπαω Αλοννησο για καποιες διακοπες...
Οι οποιες θα συνδυαστουν οπωσδηποτε με αρκετο τρεξιμο , το οποιο πρεπει να βολεψω αναμεσα σε μπανια, βολτες, ψαρεματα και ταβερνες...
Διοτι εχω πεισει τον εαυτο μου οτι αυτο το τρεξιμο που κανω τωρα (πιο αργο απο λεωφορειο στη Βενιζελου) ειναι η αρχη της προπονησης για τον κλασσικο μαραθωνιο.
Εν πασει περιπτωσει ξεκινησε το προγραμμα , χωρις στοχους χρονου και τετοια παλαβα μια και αισιοδοξω απλως να το τελειωσω χωρις τραυματισμους και απλως να τερματισω τον Νοεμβριο στο Παναθηναικο σταδιο.
Γιατι εχω καταφερει με το προγραμμα των under 4 hrs να κανω περιπου 5 ...σε δυο συνεχομενες διοργανωσεις μαλιστα...
Αν βαλουμε το γεγονος οτι εχω τραυματιστει 5-6 φορες ηδη (ας οψεται η τρελλα μου να παω Ξηρολιβαδο και Ζαγορι - που δεν πηγα στο τελευταιο) και οτι μετα τον Αλεξανδρειο , παροτι ετρεχα καμια 30 χλμ την εβδομαδα εβαλα και 3 κιλα...
Νομιζω οτι θα ηταν ουτοπικο να καταφερω κατι αλλο  στην Αθηνα περαν του να τερματισω.  
Τελος παντων η ουσια ειναι να περασω καλα , να μπορεσω να συνδυασω τα τρεξιματα μου με τις διακοπες και να γυρισω ετοιμος για τα υπολοιπα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου