Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Δυο εβδομαδες με μεγαλο τρεξιμο ακομα....
Τρεις με χαλαρωμα μαζι με την εβδομαδα του αγωνα...
Σαν ψεμματα μου φαινεται οτι απο τον Ιουλιο που ξεκινησα - πριν ακομα παω διακοπες -εφτασα σ'αυτο το σημειο.
Περασαν οι ζεστες ,  αρχισαν τα κρυα και φτανουμε στην Αθηνα.
Με δυο μεγαλα τρεξιματα ακομα ενα εκ των οποιων ειναι ο Νυκτερινος Ημιμαραθωνιος.
Ενα 32αρι την Κυριακη δηλαδη και ουσιαστικα καθαρισα.
Ελπιζω οτι το ποδι δεν θα με ξαναθυμηθει (φτου φτου) , περασα ηδη την καθιερωμενη ιωση που με τυρραναει σε καθε αλλαγη εποχης αν και νιωθω ακομα λιγο αδυναμος
Αν και στο Κυριακατικο θα συμμετασχουν κατι τυποι που ειναι μεν ασπροι , τρεχουν ομως σαν μαυροι. Κι εγω τα φοβαμαι αυτα τα γρηγορα...Δεν πειραζει .
Ειναι δε τετοιος ο μαζοχισμος μου που περιμενω  πως και πως το πρωι της Κυριακης και το ξεσαλωμα της ανωμαλιας απο το σταδιο στην Παραλια και μετα δεξια - αριστερα κι οπου μας βγαλει.
Δυναμεις εχω , αν ειμαι και λιγο καλυτερα να μην βηχω και σαν το  γαϊδαρο...
Ενας μηνας ακομη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου