Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

NYXTΕΡΙΝΟΣ




Εχω αρχισει να τις μετραω σαν τον στρατο τις εβδομαδες προπονησης που διαρκουσης μιας ιωσης που εξακολουθει ολιγον να με ταλαιπωρει , σε συνδυασμο με την επαγγελματικη κουραση αλλα και την συσσωρευμενη κοπωση απο τις προπονησεις με εχουν φερει στα ορια μου.
Επιτελους ομως τελειωσαμε με τα πολυ μεγαλα τρεξιματα , δεν υπαρχουν πια τριανταρια και απομενει πια ο νυχτερινος που ελπιζω να τον παω χαλαρα και να τον διασκεδασω αν βεβαια δεν εξακολουθω να νιωθω αρρωστος εως τοτε.
Γιατι το τελευταιο τριανταρι, ηταν σχεδον τριανταρι, δεν ευτυχησε να ξεπερασει τα 25-26 χιλιομετρα παροτι ηταν μια ευχαριστη διαδρομη απο σταδιο - παραλια - λιμανι - Κρηνη και πισω . Νιωθω γενικα  να εχω χασει τις δυναμεις μου με αποτελεσμα να μην μπορω να παρω τα ποδια μου στην Γ Σεπτεμβριου που μου εμοιαζε με Ιμαλαια  .
Αποζημιωση για μενα η καλη παρεα με Γιωργο - Μαρκο τους οποιους λιγο τους καθυστερησα αλλα δεν πειραζει ...
Ωραια μερα και ωραιες εικονες ειδικα οταν κατεβαινεις και πας εντελως,  μα εντελως παραλιακα στο μικρο αλιευτικο καταφυγιο και μετα στη μαρινα.



Παει ομως κι αυτο και ελπιζω - λογικα ετσι θα γινει - οτι θα ειμαι ξεκουραστος ως τον Νοεμβριο με την μειωση των χιλιομετρων και της - οποιας - εντασης ...
Καιρος να ετοιμαζομαι για Νυχτερινο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου