Τρίτη 22 Απριλίου 2014

ΣΦΕΝΔΑΜΗ





Μια χαρα ειχα αραξει στα κυβικα μου και   και  ξυνομουνα κυριολεκτικως μετα τον μαραθωνιο της Πελλας,  ωσπου βγαινοντας μια μερα απο το σπιτι   επεσα σε ενα φιλο μου (κανονικο και  τρεξιματικο) και μετα τα τετριμμενα καλημερα_καλησπερα_τι_κανετε_καλα_ευχαριστω κλπ, κλπ μου εριξε την  φυτιλια «αντε παμε στη Σφενδαμη , ολοι γραφτηκαν εσυ ετσι θα μεινεις ?».
Ε βεβαια , οπου χαρα η Βασιλω πρωτη, να μη χασω εγω αγωνα , θα μου ακυρωσουν το συμβολαιο οι εταιριες, Σαλομον , Ναϊκ, Μιζουνο κλπ.
Φυσικα αρχικως , σκεπτομενος λογικως,  απηντησα αρνητικως  - γιατι θελω βρε αδερφε να ξεκουραστω - αλλα πλην αλεκτωρ λαλησει τρις , μπηκα στο σαιτ , ειδα και γραφτηκα για το αγωνα των 23 χιλομετρων στον αγωνα σφενδαμη μαουντεν φεστιβαλ (sic) .
Κοντα ειναι .
Παρεα θα εχω.
Εεεεε (ξυσιμο κεφαλιου)
Κοντα ειναι ειπαμε.
Πρεπει να τρεξουμε και τα 23 , το οποιο ισως θα ειναι ενα θεμα,  γιατι δεν ξερω πως θα αντεξω εναν αγωνα βουνου τοσο κοντα στον αγωνα της Πελλας αλλα αφου μπορουν οι αλλοι μπορω κι εγω σκεφτηκα ο αφελης, οποτε παμε να φαμε τα μουτρα μας και στον Νομο Ημαθιας.
Παρεα εκλεκτη , προπονησεις εχω κανει στο περικλειστο , τριπλοκλειδωμενο και χιλιοτραγουδισμενο Καυταντζογλειο Σταδιο το οποιο ειναι σε τοσο καλη κατασταση που το κλειδωνουν για να μην το παταν και χαλασει οι μαλακες ...
Εκανα και προπονησουλα στην Αλοννησο οπου  μετεβην οικογενειακως για το Πασχα - γευτηκα ολιγη απο την καταραμενη ανηφορα της και ελπιζω οτι με την συμμετοχη μου στο Σφενδαμη Μαουντεν Φεστιβαλ θα γραψω παλι λαμπρες σελιδες στον ερασιτεχνικο αθλητισμο , αν οχι θα παμε για σουβλακια και μπαλα γιατι λιγο μετα θα εχει και κυπελλο Ελλαδας , να δουμε τους καφρους που τσακωνονται μεταξυ τους.  
Αυτα . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου