Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

ΝΥΚΤΕΡΙΝΟΣ

Τελειωσε και αυτος ο Νυκτερινος με την τριτη μου συμμετοχη σε  τρεις διοργανωσεις
Και φετος την πατησα οπως και την πρωτη φορα ξεκινωντας γρηγορα - γρηγορα ο άφρων , παρεα με τον φιλο μου  τον Μαρκο με αποτελεσμα μετα τους δυο πρωτους γυρους να κατσω σαν σακι πατατες στο πεζοδρομιο και να εγκαταλειψω προς στιγμην .
Μετα απο λιγα λεπτα , με πιασαν οι ντροπες και πηρα τα ποδαρακια μου και τερματισα ψιλοπερπατωντας σε   πανω απο δυο ωρες για ακομη μια φορα.
Και για την αποτυχια στον ημιμαραθωνιο φταιει η υπεραισιοδοξια μου ως συνηθως, τα αστρα , η κακη/καλη  διατροφη , η κουραση - η ξεκουραση ,  το οτι ετρεχε ο ψηλος γρηγορα και εγω αργα ,  η γυναικα μου (παντα αυτη φταιει) , η υγρασια , ο διαιτητης κλπ κλπ.
Γενικως ομως ηταν ωραια. Πολυ ωραια. Παααααρα πολυς κοσμος. Πολλοι εθελοντες – ευγενεστατοι πρεπει να πω. Πολυς κοσμος στο πεζοδρομιο και παρα πολλοι φιλοι που τρεχαμε μαζι.  
Ωραια διοργανωση , ειδαμε και τον Ψινακη στην εκκινηση αλλα και αλλους σελεμπριτις. Γενικα η πολη ηταν ζωντανη με τους αγωνες κωπηλασιας αρχικα τους αγωνες δρομου, τη ιστιοπλοϊα την αλλη μερα , ωραια πραγματα
Επιστροφη τωρα στα της προπονησης αν και δεν μενει πια  πολυς καιρος οτι εγινε – εγινε μονο ενα μεγαλο τρεξιμο  απομενει το αλλο Σαββατοκυριακο και μετα βουρ στο φορμαρισμα μεχρι την Κωνσταντινουπολη οπου θα παω οσο πιο αργα μπορω το υποσχομαι.


 
εκλεκτη παρεα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου