Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

OFF


Μετά από ενα σωρο χιλιομετρα προετοιμασιας και ενα μαραθωνιο , στο πρωτο επταρο-οκταρι στο σταδιο   βγηκα off   , αλλα οχι μικροπραγματα , εντελως …
Εννοειται οτι δεν πηγα Φιλιπειους - Πυλαιες κλπ, δεν μπορω καθολου να τρεξω στο σταδιο αλλα αντιμετωπιζω την κατασταση με στωικοτητα και υπομονη που ταιριαζουν σε ενα δρομεα μεγαλων αποστασεων  
Για οσους πηγαν χωρις εμενα στον Φιλιππειο (που παρεπιπτοντως εμαθα οτι ειχε μεγαλη επιτυχια και παλι) αλλα και αλλου ευχηθηκα τα χειροτερα, στους δε φιλους που θα πανε Πυλαια την Κυριακη ευχομαι (τουλαχιστον) να χαθουν , να παθαινουν κραμπες, να βρεχει, να χιονιζει , να μην εχει τζελακια, να τους σβησει το gps , να πεσουν γενικως  πανω τους ολες οι πληγες του Φαραω .
Κοινως εχω τα νευρα μου ολη μερα , γκρινιαζω ασταματητα , μπινελικιαζω κοσμο αναιτια , τσακωνομαι με φιλους , συγγενεις αλλα και αγνωστους  , δεν κανω διακρισεις, με διακρινει αλλωστε ωριμοτητα . 
Παραλληλα κοιταω και ξανακοιταω τα διαφορα καλενταρια με αγωνες , τιποτε δεν βλεπω να μου καθεται, προσπαθω να πεισω τον εαυτο μου οτι ειναι για καλο, γιατι θα ξεκουραστω και καλα, αλλα οσο σκεφτομαι οτι  χανω την περιοδο των γιορτων χωρις τρεξιμο πιο πολυ μου τη δινει στα νευρα…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου