Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

2017 και ΓΚΑΝΙΟΤΕΣ



Παραλειποντας ολα αυτα τα σαχλα για καλες χρονιες , ευτυχισμενα 2017 και αηδιες   (σαν την γρουσουζια δεν εχει), να πω οτι με εχει φαει η περιεργεια ποτε θα φιλοτιμηθει  αυτος που φτιαχνει τη σελιδα του Παρανεστι VFT  να γραψει αν φετος θα γινει τον Μαιο και ποτε ακριβως , ο αγωνας των 46 χιλ.  ή οχι , γιατι αυτος ειναι ο αγωνας που θελω να τρεξω, αλλα ουτε φωνη ουτε ακροαση μεχρι στιγμης (Ωραια η σελιδα παντως να τα λεμε κι αυτα) .
 Γιατι αν γινει Οκτωβριο μαζι με τα μεγαλα (κατοσταρια και εκατονεξηνταρια και δεν συμμαζευεται) δεν παω. Γιατι θελω να παω Ολυμπο στον ορειβατικο τοτε. Και αν δεν παω ουτε εκει τοτε θα ξαναπαω Αθηνα που μ’αρεσει.
Αυτο ειναι το καλενταρι μου για φετος.
Θα παω οπου μου γυαλισει αλλα δεν ξερω ακομη που και ποτε και πως. Σιγουρος ειναι ο Χορτιατης τον Μαρτιο.
Στον αγωνα του ΣΔΥΘ τον Μαϊο για προπονηση.
Αεθλος, αμα γινει φετος (Θα γινει ? Ελπιζω να αναλαβει πρωτοβουλια  ο ΣΔΥΘ να τον διοργανωσει - αν γινεται -  κατα την - οχι και τοσο - ταπεινη μου αποψη ηταν ο καλυτερος αγωνας του Σειχ Σου)  . Παντως εχω ξεκινησει προπονησεις στο Σειχ Σε φανατικα μαζι με τα αγριογουρουνακια που  εχουν πληθυνει σαν κουνελια για οποιον ενδιαφερεται. Τα πετυχε ο φιλος μου ο Τζων στην τελευταια εξορμηση και μαλιστα αργα το πρωι ( αυτουνου του κοπηκαν τα ηπατα , εμενα απλως δεν με προλαβαν τοσο γρηγορος εχω γινει , ασε που ειμαι και αφοβος)
Να προσθεσω εδω οτι σε μια στιγμη απερισκεψιας δηλωσα για τον Ημιμαραθωνιο της Ραψανης .
Καινουριος αγωνας στα πλαισια του ξεφυτρωματος αγωνων ανα την επικρατεια. Το λεω και στον φιλο μου τον Μαρκο που ειναι και γιατρος - επιστημων και ξερει απ'αυτα . "Ναι  " μου λεει "να παμε" … (ακολουθησε σιγη στο τηλεφωνο  παραδοξη γι'αυτον γιατι αν ειναι για αγωνα παντα ειναι μεσα με ενθουσιασμο ) "αλλα ρε συ " συνεχιζει "19 ευρω? Χιλιομετρο και ευρω? Κορόϊδα ψαχνουν?"
Εδω εδωσα βαση γιατι οπως και να το κανουμε ειναι και επιστημων ιατρος, εφαγε τη ζωη του στα θρανια , εχει βαρυτητα ο  λογος του.
Δεν μ'αρεσει να κραζω και δεν θα το κανω γιατι ειναι δικαιωμα του καθενος να διοργανωνει αγωνες στον τοπο του , εχουμε γεμισει αλλωστε.
Αλλα μου φανηκε λιγο χοντρο συν την υποσημειωση οτι θα εχει χρηματικο επαθλο - αναλογως των συμμετοχων … Αν γεμισει η γκανιοτα δηλαδη...
Σαν την ποκα δηλαδη που παιζω με τους φιλους μου, τετοιες αγιες μερες. Που ψαχνουμε απο τοτε που ειμαστε μικροι κανα κορ… - ε συγνωμη καναν τολμηρο -  εκτος κυκλου να δοκιμασει την τυχη του (ολοι φυγαν μαδημενοι τοσα χρονια ωσπου σταματησαν να ερχονται , φωναζαμε ολοι  τα μεγαλυτερα αδελφια η γαμπρους  απο τις αδελφες , ερχοταν να παιξουν με τα "μικρα" - πηγαιναμε Γυμνασιο τοτε και φευγαν κλαιγοντας πολυ-πολυ φτωχοτεροι, τωρα πια δεν ερχεται κανεις ) .

Αποψη μου φυσικα κι ας κανω λαθος (ολοι κανουμε λαθη μονο ο λαοφιλητος Κιμ δεν κανει) αλλα καπως ετσι μου φαινεται κι αυτο με το επαθλο και με τα ευρω και χιλιομετρο οποτε δεν παω και καλη επιτυχια σε οποιον παει και σε καλη μερια… (στην Αθηνα παντως πληρωσα 10 ευρω συμμετοχη )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου