Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

ΣΤΟΝ ΕΝΙΠΕΑ


Παει κι αυτο ξεχαστηκε και  ο Μαραθωνιος , σιγα - σιγα   ξαναρχισα το τρεξιμο , πιο πολύ για  να τα λεω με τους αλλους,  παρα απο λαχταρα για προπονηση.
Προλαβα να παρω και μερος σε εναν ακομα αγωνα , πηγα στον Συζαθλο  στο δεκατεσάρι ομως , ειχα παει και περυσι , τρεξαμε με ψηλο γιατρο και Στεφανο , αυτοι εδειξαν να ειναι λιγοτερο πιασμενοι απο μενα , παντως  καλουτσικα τα πηγαμε , μου βγηκε καπως η γλωσα και κυριως εσκασα να βλεπω τον Στεφανο να τρεχει χαλαρος και να παιζει και με το μπεγλερι του ταυτοχρονα…
Μαζι μας ξεκινησε και ο φιλος μου ο Μακης ο οποιος εκτος απο το να μου χαλαει τις φωτογραφιες (με βαζουν στη μεση με τον αλλο τον ψηλο και μοιαζω με χομπιτ) ειπε οτι θα τρεξει μαζι μας , αλλα τελικα μας βαρεθηκε μαλλον και  τερματισε στη δεκαδα (Τι τραβαω μ'αυτους τους τυπους…).
Ωραια ηταν στον Συζαθλο, ειχε κοσμο, ειναι και για καλο σκοπο ο αγωνας , τα παιδια που το διοργανωνουν εχουν μερακι , ασε που οταν τερματισαμε δεν ειχε μπανανες , τζελακια, ισοτονικα και αλλες αηδιες αλλα μονον τιμιες ελληνικες πιτες (σε τετοια θεματα ειμαι πολυ εθνικιστης) .
Διότι , έχω κι αλλο προβλημα.
Εχω δηλωσει (και εχω πληρωσει) να παω στον Χειμερινο Ενιπεα που θα γινει στις 10 του μηνα και - φυσικα - εχουν αρχισει να με ζωνουν τα φιδια , πως θα παω εκει , τι καιρο θα κανει , ποσες ωρες θα κανω να το τελειωσω (εχει και 5 ωρες οριο τερματισμου ).
Γιατι ως γνωστη κοτα που ειμαι εκανα ενα τσεκ σε αποτελεσματα αλλων σεζον και ειδα κατι σαϊνια που ισα-ισα προλαβαν το οριο και δεν με βλεπω πολυ πολυ,  ειδικα αμα εχει κανα κωλοκαιρο , τιποτε χιονια και τιποτε γλυστρες στο κατεβασμα - που θα εχει . Θα μου πεις εδω 4,5 ωρες κανω μαραθωνιο δεν θα κανω τα 22 χιλιομετρα ? Αφου εχω μεγαλες δυνατοτητες μπορει και να το κανω και σε εξι ωρες και σε επτα….
Διαβασα και στο γουικιπηντια που τα ξερει ολα, γραφει οτι το φαραγγι ενας μετριος περιηγητης το κανει μεχρι πανω σε 5-6 ωρες. Δηλαδη αν παω με διπλασια ταχυτητα ενος μετριου περιηγητη παλι δεν προλαβαινω το οριο. Ενταξει βεβαια οι περιηγητες πανε περπατωντας χαλαρα , βγαζουν φωτο , τρωνε σαντουιτς, κατουρανε πισω απο τους θαμνους, περνανε ευχαριστα γενικως, δεν ειναι σαν κι εμας που θα παμε χωρις να μας εχει απειλησει κανεις  να περασουμε των παθων μας τον ταραχο για τοσες ωρες και να τερματισουμε παγωμενοι, ξεθεωμενοι , καταχτυπημενοι και καθολου περηφανοι για τον χρονο μας. (ΠΟΤΕ κανεις δρομεας δεν δηλωσε περηφανος για τον χρονο του εκτος απο τον  Γιουσειν Μπολτ οταν εκανε 9 δευτερολεπτα ή καπου τοσο στα 100 μετρα). 
Ω ρε μανα ρεζιλι των σκυλιων θα γινουμε παλι .
Αλλα απο την αλλη σκεφτομαι οτι και τι να κατσω να κανω στην Χριστουγεννιατικη Θεσσαλονικη;
Γιατι υπαρχουν κινδυνοι τετοια εποχη - Αν πω οτι δεν εχω τρεξιμο , θα πεσουν οι προτασεις να παμε καμια αγορα (και βαριεμαιιιιιιι) , να παμε να δουμε δωρα για τα βαφτισιμια (να πεθαινεις δυο φορες απο βαρεμαρα) αν και για το τελευταιο αν με ζορισουν εχω ετοιμη τη λυση , για τον βαφτισιμιο μου θα προτεινω να παρουμε αλυσοπριονο STIHL , φαντασου χαρα που θα κανει η μανα του (κοβει τους καναπεδες σαν βουτυρο , μονο μην παρετε το ντιζελοκινητο γιατι κανει καυσαερια και ειναι ανθυγιεινα μεσ'στο σπιτι).

Οποτε τι μενει ? Να παω στον Χειμερινο Ενιπεα - αν βεβαιως οι συνθηκες ειναι καλες , δεν βρεχει δηλαδη ή δεν χιονιζει , η δεν φυσαει , η δεν ειναι  ο Ερμης αναδρομος ή τελος παντων κατι φοβερο να συμβαινει . Κι ο Θεος βοηθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου