Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

2018



Αλλαγη  της χρονιας σου λεει ο αλλος ευκαιρια να κανεις μια αναδρομη να δεις τι πηγε καλα και τι οχι , να δεις τι στοχους εχεις , τι πρεπει να κανεις,  κλπ κλπ κλπ  . Σιγα... Αμα  λαχει κανουμε ανασκοπηση και αργοτερα σαν παλαιομημερολογιτες η Κινεζοι. Οποτε μινι ανασκοπηση τωρα 7 του μηνα...
Περυσι  ηταν καλη - δρομικα - χρονια απο την αποψη οτι δεν επαθα τραυματισμους  , οτι γενικα πηγαν καλα τα τρεξιματα μου , πιο αργος απο προπερυσι αλλα με περισσοτερα χιλιομετρα . Συνολικα εκανα περισσοτερα  χιλιομετρα απο το 16,  δηλαδη ηταν  σα να πηγα στη Μοσχα  με τα ποδια  -αντε και του χρονου στο Λενινγκραντ  (ειμαι παραδοσιακος τυπος κραταω τα παλια ονοματα).
Σε ολα τα αλλα σκατα ηταν το 2017, να φυγει και να μη γυρισει, ασε που εκανα το χειροτερο ρεκορ μου εβερ στον μαραθωνιο (αυτο ηταν το μικροτερο κακο).
Και φετος δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα , στις γιορτες  εκανα μια ερευνα χρησιμοποιωντας τον εαυτο μου τρωγοντας κουραπιεδες (θυσια για την επιστημη) , ηθελα να δω την επιδραση τους στις δρομικες μου επιδοσεις  , αν δηλαδη ειναι δρομικο σουπερφουντ που μπορει να αντικαταστησει τα τζελακια, φυστικοβουτυρα, ταχινια και αλλες αηδιες (ε, λοιπον, δεν ειναι).
Επαναστατικη ερευνα - πραγματικα θα συγκλονιζε την παγκοσμια δρομικη κοινοτητα και σε ολους τους μαραθωνους θα σερβιρονταν κουραμπιεδες  αλλα τελικα  οι επιδοσεις μου δεν μαλλον  βελτιωθηκαν σ'αυτες τις γιορτες , το επιβεβαιωσε το παντελονι μου - ειναι να απορει κανεις.
Κατα τα λοιπα πλακωθηκαμε με τους αλλους στις προπονησεις , ακομη ομως στοχους δεν καθορισε κανεις , δυστυχως το βλεπω να μου ερχεται, να ξανατρεχω δηλαδη την Πελλα (οχι οτι πειραζει , μια χαρα αγωνας ειναι αλλα 5 φορες ειναι πολλες) . Γιατι και ο αγωνας του Χορτιατη αργει ακομη , για διαφορα Ρουτ και τετοια δεν ειμαι, το πηρα αποφαση πια ουτε το '17 δεν καταφερα να πεισω τον εαυτο μου να παω να τρεξω εναν μεγαλο αγωνα στο βουνο , κανονικη κοτα , μ'αυτον τον καημο θα παω μου φαινεται...
 Κατα τα αλλα καταργηθηκαν οι πλαστικες σακκουλες - δηλαδη δεν καταργηθηκαν , τις πλερωνουμε απλως ως περιβαλλοντικο τελος (τι ακουμε σ'αυτη τη χωρα) . Καταργηστε τις ρεεεεεεεε

Και φυσικα το πολυπαθο σταδιο μας απεκτησε καταπληκτικο ταρταν (μιλαμε για αφρο) στο βοηθητικο γηπεδο εδω και εικοσι μερες περιπου αλλα παραμενει κλειδωμενο - αγνωστο γιατι (λενε περιμενουν να φτιαξουν και τα αποδυτηρια - ημαρτον θεε μου - τρεχουμε και χωρις αποδυτηρια ξερετε) . Περυσι τον Ιουνιο ξεκινησε το εργο , ολοκληρωθηκε (με καθυστερηση του κερατα) και το καμαρωνουμε κλειδωμενο λες και θα χαλασει αμα μπει κανεις μεσα - ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ουτε φετος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου