Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

6 μερες ακομη


Εξι ημερες εμειναν και με εχει πιασει ανυπομονησια για τον αγωνα παρα το γεγονος οτι μια ιωση με ταλαιπωρει αλλα ελπιζω οτι εως τοτε θα εχω γινει καλα. Με ταλαιπωρει και μια κουραση που νιωθω γενικως αλλα επισης ελπιζω οτι με μερικους καλους υπνους θαμαι καλα , οποτε τερμα τα πολυ πρωινα τρεξιματα .
Μενει να παρω τζελακια , κανα καλο ζευγαρι καλτσες, να μιλησω με τους λοιπους συμετεχοντες , να ανανεωσω λιγο τη μουσικη στο τηλεφωνο , να δωσω κουραγιο σε κατι νεους (εγω ο ... παλιος) , αλλα και να ελπιζω οτι θα εχει συννεφια και οχι καμια τρελλη ζεστη τη μερα του αγωνα.
Στοχος μου να κατεβω κανα μισαωρο τον χρονο μου περυσι (οχι οτι καιγομαι αλλα ναχαμε να λεγαμε) , να το ευχαριστηθω οπως περυσι αλλα κυριως να τερματισω χωρις να σερνομαι.
Οι προοπτικες ειναι καλες, θα εχει παρα πολυ κοσμο αν και κατα πασα πιθανοτητα θα συμπεσω στον τερματισμο με το ογκωδες πενταρι...Τελος παντων...
Και τον Νοεμβρη στην Αθηνα (ελπιζω)  
Εικονα απο τον τερματισμο μου (καλα πλακα κανω, ειμαι πιο ασπρος) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου