Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Δευτερη φορα αλλα σαν την πρωτη



Λιγοτερο απο 48 ωρες για τον δευτερο μου μαραθωνιο μου φαινεται σαν πρωτη φορα. Ολο τον αγωνα σκεφτομαι. 
Γιατι τα ποδια μου ειναι σε καλυτερη κατασταση φετος. Γιατι η παρεα ειναι πολυ μεγαλυτερη τωρα απο οτι περυσι.  Γιατι θα εχει πιο πολυ κοσμο. Γιατι θα ειμαι πιο γρηγορος και πιο δυνατος στη μεγαλη αυτη αποσταση.
Ελπιζω κατ’αρχην να τερματισω χωρις προβλημα. Μετα να το ευχαριστηθω, κατι για το οποιο ειμαι σιγουρος. Μετα να παω λιγο πιο γρηγορα.
Ετοιμασα αλλωστε τα πραγματα μου, διαλεξα μουσικες για τον δρομο, πηρα τζελακια, διαλεξα ρουχα, μπλουζα κλπ, επελεξα παπουτσια , καλτσες, τι αλλο?
Τιποτα. Να φαω κι αλλα μακαρονια . 
Πηγα και στον Λευκο Πυργο πηρα το νουμερακι , λιγα πραγματα απο αναμνηστικα, γκρινιαξα λιγο, ετσι για να γκρινιαξω αλλα δεν πειραζει , στο κατω κατω για μας τρεχουμε.  Ευγενεστατα παντως τα παιδια , πηρα μερος και στην ερευνα του ΑΠΘ, απαντησα τερατολογιες σε ολα τα ερωτηματα , οτι ειμαι κληρικος , τρεχω 200 φορες την εβδομαδα , εχω ρεκορ 90 λεπτα στον μαραθωνιο , ειμαι 120 χρονων , υψος 1.30, 180 κιλα, κλπ κλπ 
Θα βγαλω φωτογραφιες απο τη διαδρομη παλι , θα ποσταρω διαφορα στο FB για χαβαλε (ολα κατα τη διαδρομη) και μετα το 30 θα συγκεντρωθω για να τερματισω. Ραντεβου στον ΛΠ
Οχι αλλο καρβουνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου