Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ



Μέσα στην τσατίλα μου που δεν ετρεξα στην Αθηνα, μου ηρθε λουκουμι η προταση του φιλου Στελιου να παμε για προπονηση στον Χορτιατη στη διαδρομη του αγωνα .
Ο καιρος ειναι ιδανικος για τετοιες εξορμησεις, δεν εβρεχε κιολας , ταμαμ για τρεξιμο, δεν το σκεφτηκα και πολυ...
Ραντεβου πρωι - πρωι στο ξεκινημα του μονοπατιου, οπου ξεπροβαλαν μεσα απο το σκοταδι διαφοροι διαβολοι ετοιμοι να ξεχυθουν στα μονοπατια
Αρχισαν και τις κουβεντες για τα Παγγαια και τα Παρανεστια και δωστου τα χιλομετρα να μετριουνται σε εκατονταδες , με ζωσαν τα φιδια να πω την αληθεια , λεω εγω που να ακολουθησω αυτα τα σκυλια , αλλα μετα ησυχασα - ηρθαν και φυσιολογικοι ανθρωποι για τρεξιμο που εξελιχθηκε σε πραγματικη απολαυση.
Ανεβηκαμε , κατεβηκαμε , χαθηκαμε , ,τρεξαμε , περπατησαμε , βρηκαμε και κατι ανηφορες να με το συμπαθειο , κρυωσαμε ζασταθηκαμε , χαμος...Βγαλαμε ομως και φωτο (παρακατω) καναμε αστεια , ειπαμε ιστορεις  
Χαθηκαμε βεβαια και με εναν φιλο , αλλα λεω γιατρος ειναι αυτος , κι αν παθω κατι εχω τον ντοκτορ διπλα μου δεν πειραζει , ωραιος τυπος μου εδινε και κουραγιο μετα τα μισα , γιατι ηταν και απειρως  πιο δυνατος απο μενα ...
Απολαυστικο πανω απο ολα το τοπιο , ειναι και η πιο ομορφη εποχη του χρονου για τρεξιμο, τελειωσαμε μετα απο ενα τρεισιμισαωρο χορτατοι απο τρεξιμο , κρυο , ιδρωτα , κουραση - ενταξει δεν λες και καινουριοι, αλλα ο μαζοχισμος εχει μπει στο DNA μας - ολα καλα ...
Η παρεα καλη αν και χαθηκαμε με τον γιατρο και δεν τους πολυειδαμε τους αλλους...
Ραντεβου στον αγωνα την ανοιξη...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου