Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Αμπελοφιλοσοφιας το αναγνωσμα.



Διαβαζω τι εγραφα περυσι και παλι τα ιδια . Που θα παω να τρεξω (για Κλασσικο ελεγα περυσι , παρτα τωρα ) , πως θα παω στον Χορτιατη και διαφορα τετοια. 
Και φετος τα ιδια , πραγμα που σημαινει οτι η κατασταση μου δεν εχει βελτιωθει αλλα εχει γινει και λιγο χειροτερη.
Προς το παρον ψαχνομαστε ακομη που θα παμε με ολη αυτην την παρεα των αλλοπαρμενων που τους κυνηγαν οι οικογενειες τους καθως τρεχουν απο σταδιο σε σταδιο και απο βουνο σε βουνο.
Η βασικη προταση ειναι για Μιλανο , παιζει και η ψηφοφορια του ΣΔΥΘ για Στοκχολμη ή Μιλανο (εκει δεν μπορω να παω λογω δουλειας, κανε να κερδισουμε την ψηφοφορια εμεις του Μιλανου αχχχχ, ας κερδισουμε εμεις) και αν δεν κατσει με βλεπω για Πελλα . Δεν με πειραζει κιολας  αλλα την βαριεμαι λιγο , τα παμε αυτα .
Διοτι εχουμε καταρτισει ολοι τα προγραμματα μας , καθως τρεξιμο χωρις προγραμμα,  κουραμπιες χωρις αχνη .
Φυσικα ολοι οι κολλημενοι εκει στο Σταδιο πρωι - πρωι η στο  βουνο το Σαββατοκυριακο: Φωτης, Μαρκος, Γιωργηδες, Βαγγελης , Στεργιος, Γιαννης, Μακης Γεωργια κλπ κλπ.  Ο καθενας στο προγραμμα του, η χαρα μου να τους πειραζω εναν εναν .
Και παπουτσια να αγορασω,  για να εχω ακομη ενα ζευγαρι γιατι χρειαζεται στην προπονηση  , το οτι ξεχειλιζει η ντουλαπα απο παπουτσια τρεξιματικα ειναι αλλου παπα ευαγγελιο (2 Mizuno, 2 New Balance , 1 Αsics δεν ειναι ποτε αρκετα, ακομη ενα φρεσκο ζευγαρι θελω για τον μαραθωνιο) . Και εχω μονο τρεξιματικα ρουχα στο συρταρι, πειραζει μονο τη γυναικα μου, αλλα με βλεπω καμια μερα στη δουλεια με το ισοθερμικο και δεν κανει θα γινω ρεζιλι. 

Πρωινο βουνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου