Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ

Απο το Διον. 


Διον λοιπον.
Πηγα.   Ετρεξα . Τραυματιστηκα
Και απηλθα με την ουρα στα σκελια
Σε εναν ακομη πολυ καλο αγωνα  του ΖΕΥΣ (του Διος επρεπε να γραψω αλλα τελος παντων) με παρα πολυ κοσμο , με ωραιοτατη διοργανωση , με τροφοδοσιες, με κοσμο στους δρομους , με ηλεκτρονικη χρονομετρηση, με το ωραιο το μεταλλιο , με γεματη σακουλα να τρως και να πινεις σε ολη την επιστροφη, με ολα τα καλα , ακομη και με τον καιρο συμμαχο.
Μπραβο στα παιδια απο την Κατερινη και σε ολους τους τοπικους.
Πηγαμε ολος ο σεμσελες, τρεξαμε καλα , ειχα καλη παρεα στη διαδρομη , θα εκανα επιτελους ενα καλο ρεκορ κατω απο τις 2 ωρες μια φορα κι εγω,  αλλα στο 15 πανω στην καλη την  κατηφορα την γρηγορη ,  με παρατησε το ποδι μου και περπατησα 4-5 χιλιομετρα ως   το τελος. Και μολις εκανα τον ξυπνιο στους αλλους δυο που τρεχαμε παρεα «προσοχη στην κατηφορα , εδω γινονται οι τραυματισμοι» ... Παρε ναχεις τωρα.
Δεν πειραζει , την αλλη φορα το ρεκορ , αλλα τωρα ανησυχω μηπως παει στραφι ολη η προετοιμασια για τον μαραθωνιο, η δευτερη προετοιμασια στη σειρα.
Οποτε τωρα τι? Να το δοκιμασω το ποδι μου ή να περιμενω εντελως απραγος μεχρι να γινει καλα? Θα παω στον φυσιοθεραπευτη μου και θα αποφασισω γιατι να πω την αληθεια βαριεμαι λιγο την Πελλα , ντακα - ντουκα να χτυπιομαστε πανω στην ασφαλτο για 3-4-5 ωρες.
Αλλα και τι αλλο να κανω? Να μην τρεξω καθολου ? Αυτα ειναι διλληματα με την απαντηση ετοιμη.
Ως γνωστον ειμαι βλαμμενος και θα παω να γραφτω με τον ΣΔΥΘ την Τεταρτη και καλως εχοντων των πραγματων θα παω να τρεξω.
Ακομη εναν μαραθωνιο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου