Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

ΖΑΓΟΡΙ 2015


Μετα απο τρια χρονια ακαρπων προσπαθειων,   μαλλον θα καταφερω να παω πρωτη φορα στο Ζαγορι να τρεξω το εικοσαρι . Και  οπως καθε χρονο τετοια εποχη με ποναει το ποδι μου , συνηθες πραγμα ,  οποτε ακομη και λιγες μερες πριν τον αγωνα δεν ειμαι σιγουρος. Και πως ναμαι σιγουρος αφου μαλλον για δυσκολικι το κοβω ακομη και αν ημουν προετοιμασμενος. Η καταραμενη υπεραισιοδοξια μου δεν μαφηνει ομως ησυχο και θα παω να λαμπρυνω με την παρουσια μου το δρομικο γεγονος. 

Μετα λοιπον απο πολυ προσεκτικο τρεξιμο , συντηρηση με παγο ,  συντηρηση με αλατι, παστωμα με θερμαντικες αλοιφες, προσευχες στους θεους,  μασαζ απο 17χρονες παρθενες (αν υπαρχουν) , περιποιηση με foam roller, διαφορα γιατροσοφια και μαγγανειες γενικως , σαν να φαινεται οτι τουλαχιστον θα μπορεσω να ξεκινησω. (οσον αφορα τα γιατροσοφια ολα τα εχω ακουσει και μου εχουν πει το τελευταιο διαστημα,  ξεκουρασου", "μην ξεκουραζεσαι , "τρεξτο , "μην το τρεχεις , "μην σε νοιαζει ο πονος τρεξε κι αλλο”, “βαλε παγο” , "βαλε ζεστα” “τριψτο”,  “τεντωσε το” , "μην το τεντωνεις"    , "βαλε καταπλασματα με : Σκορδα, φυτα διαφορα , ματζουνια  , χαμομηλια και αλλες πολλες τετοιες συμβουλες απο ντοπιους πρακτικους γιατρους-σαμανους) .  
 Για φυσικη κατασταση, ουτε λογος βεβαια - παρα το γεγονος οτι προσπαθησα να κανω σοβαρη ορεινη προπονηση - καθως εχω να τρεξω κανονικα απο του αγιου αποτετοιου ... Αλλα θα παω καθως εμαθα οτι διαφοροι αλλοι χαβαλεδες σαν κι εμενα θα πανε (να μην χασουνε το πανηγυρι - οταν ακουτε για μεγαλο δρομικο γεγονος σημαινει οτι εκτος των σοβαρων δρομεων πανε ΟΛΟΙ οι χαβαλετζηδες) .
Προβλεπεται μεγαλος αριθμος δρομεων γεγονος που αποδεικνυει τα εξης :
1.  Δεν μας πιανουν τα capital controls.
2. Θα πηγαιναμε ακομη και στην ακρη του κοσμου για αγωνα.
3. Θα πηγαιναμε ακομη πιο μακρια αρκει να φυγουμε απο τις γυναικες μας ακομη και με τον καυσωνα των ημερων.
Το  μονο θετικο ειναι οτι  η μεγαλη συμμετοχη μαλλον εγγυαται οτι αν δεν σταματησω λογω τραυματισμου, θα αποφυγω για μια ακομη φορα σε αγωνα την τελευταια θεση...  Γιατι ενταξει μπορει να μην ειναι το παν η νικη οπως λεμε ολοι εμεις που δεν μπορουμε ,  αλλα το να   βγω πρωτος απο το τελος δεν θα τ'αντεξω (θα γινει κι αυτο μια μερα) .   



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου