Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

ΝΥΚΤΕΡΙΝΟΣ 2015 και άλλα...


Εχουμε και λεμε.  44 μερες ακομη για Αθηνα,  συνεχιζω ακαθεκτος το υπερφοβερο και τρομερο μου προγραμμα για τον Μαραθωνιο και εχω να πω οτι ολες οι θεωριες περι τρεξιματος και γυμναστικης και φυσικης καταστασης με τις οποιες υποτιθεται γινεται κανεις σουπερ - ντουπερ και μεσα στην υγεια εμενα ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΑΝΟΥΝ.
Οχι μονο δεν εχω αποκτησει φυσικη κατασταση αλλα εχω γινει ερειπιο.   Δεν υπαρχει σημειο των ποδιων μου να μην ποναει . Γαμπες,  δικεφαλοι , αχιλλειοι τενοντες, φουσκαλες στα δακτυλα και δεν συμμαζευεται , εχω διαλυσει τον αριστερο μου ωμο και δεν μπορω να σηκωσω το χερι μου , ασε που ολη μερα νυσταζω λογω των πρωινων ξυπνηματων. Αυτα περι γυμναστικης και υγειας . Καθαρος μαζοχισμος.
Εχουμε επισης Νυκτερινο σε δυο εβδομαδες μαζι με παρα πολυ αλλο κοσμο,  ετοιμαζομαστε   για μεγαλες επιδοσεις παλι. Ωραια διοργανωση , καθε χρονο και καλυτερη χαιρομαι πολυ που την εχουμε στην πολη μας και την εχω τρεξει καθε χρονια. Και περυσι ειχα παει φορτσατος βεβαια και μετα τα μισα κοντεψα να εγκαταλειψω. Θα δοκιμασω ομως παλι να κατεβω τις δυο ωρες οι οποίες για μενα ειναι σαν το ρεκορ του Μπημον, μου φαινεται δεν θα προλαβω , θα πεθανω απο γεραματα στο τελος και ακομη δυο ωρες και δυο λεπτα θα κανω.
Σε αλλα νεα της ημερας,  φαγαμε την παπαρα με τις εκλογες που παραλιγο να μας εκτροχιασει το τρεξιμο ,  ειχα την ευκαιρια ομως να γκαντεμιασω τη Ζωη (μια ειναι η ΖΩΗ) για την οποια μου δοθηκε η ευκαιρια προσωπικως και ιδιοχειρως να της ευχηθω καλη επιτυχια στις εκλογες παροτι ειμαι γνωστος γρουσουζης σε κατι τετοια. Ακομη γελαμε στο πρωινο τρεξιμο με τους αλλους κακοηθεις της πρωινης ζωνης για τα εκλογικα και για την ενδοξη αυτη συναντηση  που ειχε το γνωστο αποτελεσμα , γιατι το πρωινο τρεξιμο περα απο την ανικητη νυστα εχει το καλο του ασταματητου χαβαλε και της ατερμονης πολιτικολογιας.
Εγιναν και οι Βαλκανικοι Βετερανων στην Θεσσαλονικη μου εγινε και μια προταση να συμμετεχω κι εγω , παλι καλα που δεν πηγα (οχι οτι το σκεφτηκα δηλαδη) καθως ολοι αυτοι οι δηθεν βετερανοι  θα μου εριχναν στα αυτια ανεξαρτητως ηλικιας , θα ανακηρυσσομουν  επισημως ο χειροτερος των Βαλκανιων, το αποφυγαμε κι αυτο το ρεζιλικι.  


2 σχόλια:

  1. καλη σας ημερα καλη εβδομαδα!!τυχαια επεσα επανω στην σελιδα σας..και ομολογω πως το κοινο σημειο μας ειναι η γραφη και το τρεξιμο!!(τι συμπτωση..αληθεια!)
    εχω παραθεσει και εγω με την σειρα μου την αγαπη κια το τρεξιμο στο δικο μου blog
    θα χαρω πολυ να τα ξαναπουμε!!
    φιλι αγκαλια να σας συντροφευουν ♥
    xryssaki..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή