Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

ΠΙΤ ΣΤΟΠ



Τελικα αυτο το πραγμα που γραφω,  ειναι η καθαρη αποδειξη ολοι εκει θα καταληξουμε - ξεμωραμενοι -  και οτι εχω γινει κανονικα  σαν τους γερους που σε καθε ευκαιρια λενε τις ιδιες και τις ιδιες ιστοριες  ξανα και ξανα προκαλωντας ΑΚΡΑΤΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  στους ατυχους που τους ακουνε (η τελος παντων στους αναγνωστες - αν υπαρχουν αναγνωστες γι'αυτην την αηδια ).
Επ'ευκαιρια του χιλιοστου  - περιπου -  τραυματισμου μου απο τοτε που ειχα την φαεινη εμπνευση να αρχισω να τρεχω μαραθωνιο (γεματος υγεια και ευεξια εχω γινει)  , που με εβγαλε και παλι off στο πιο κρισιμο σημειο της προετοιμασιας , κοιταξα λιγο τι εγραφα περυσι τετοια εποχη και παλι τα ιδια ...απανωτοι τραυματισμοι, να με ποναει το ποδι στα   long run, προετοιμασια για Νυκτερινο  και αλλες τετοιες χαζομαρες αλλα μυαλο δεν βαζω και ποναει καργα το ποδι μου παλι και αντε ξανα απο την αρχη.
Πηγα και για φυσιοθεραπεια και βελονισμο και εκανα και μασαζ , απο το κανονικο οχι απο το  αλλο    και αρχισαν ολοι αυτοι οι δηθεν φιλοι μου να μουγκανιζουν και να κοροιδευουν παλι το πρωι οτι πηγα και εκανα μεν μασαζ αλλα απο το αλλο  , ασιχτιρ ... (ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΚΥΡΙΟΙ!!)   Αλλα θα τους δειξω εγω .
Και οχι τιποτε αλλο,  αλλα φετος εχασα και λιγο  βαρος ,  οχι τοσο πολυ ωστε να αρχισει η γη να γερνει απο την αλλη πλευρα,  αλλα  παντως   μολις με ειδε ο φυσιοθεραπευτης ειχε αλλη γνωμη απο τη δικη μου και  αρχισε να λεει "κιλα εβαλες, να χασεις μερικα γι'αυτο τραυματιζεσαι "  απογοητευοντας με σαν τις χοντρες που βαζουν και το δευτερο ποδι πανω στη ζυγαρια και ανακαλυπτουν την σκληρη αληθεια. Βεβαια μια λυση ειναι να φοραω ριγε γιατι "κοβουν" με εχουν πει,  αλλα μαλλον δεν θα βοηθησει πολυ να φοραω ριγε μπλουζα στον μαραθωνιο.
Και δωστου μετα το ποδι , μου ζουλουσε την κλειδα ο χειροπρακτης (εχω και κει προβλημα εκτος απο το μυαλο, αλλα το μυαλο δεν μπορει να μου το ζουληξει κανεις - ευτυχως) και τωρα εκτος απο το ποδι μου με ποναει ΚΑΙ ο ωμος μου και ειμαι ολοκληρος απο την αριστερη μερια με ημιπαρεση σα να επαθα εγκεφαλικο (φτου μακρια) και νομιζω οτι γερνω και λιγο.  

Ετσι πανε ολα καλα και με βλεπω να χανω και αυτον τον μαραθωνιο της Αθηνας για τριτη συνεχη χρονια.  

1 σχόλιο:

  1. καλο μσσημερι κωστα!!
    ειστε τοσοοο απολαυστικος..και γαργαλιστικος στην αφηγηση..που κι εγω ακομα...γελαω(κι ας μην σας ξερω)θαυμασιος και αμεσος λογος που οι λεξεις κανουν απο μονες τους χαζι το προσωπο σας την ωρα που τις γραφατε!!ελπιζω να καταφερετε να ερθετε για τον μαραθωνιο...και φυσικα το κερασμα μου!!
    ειμαι πολυ χαρουμενη που σας γνωρισα!!
    φιλι αγκαλια σας στελνω..
    xryssaki..

    ΑπάντησηΔιαγραφή