Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

ΑΓΡΙΟΓΟΥΡΟΥΝΑ ΚΑΙ ΞΗΡΟΛΙΒΑΔΑ


Διακρινεται αγριογουρουνακι

Σαν τις εκθεσεις που γραφαμε στο σχολειο .
Ποια εποχη του χρονου σ'αρεσει πιο πολυ: και γραφαμε σαν τα χαϊβανια "το καλοκαιρι, γιατι δεν εχει σχολειο, γιατι κανω μπανια, γιατι παιζω κι αλλα τετοια"
Φατην τωρα
Να σηκωνεσαι 6 το πρωι και να κανει ζεστη 22-23 βαθμούς και να θες να τρεξεις σε καμια ανηφορα και να γινονται δερμα, τριχες , ιδρωτας, σκονη , ολα ενα.  Μπλιαχ. Και  θελω να κανω προετοιμασια για Αθηνα τον Νοεμβριο και για Ολυμπο (λεμε τωρα…)  τον Σεπτεμβριο . (Δεν υπαρχει πραγμα που να μισω πιο πολυ απο  τη ζεστη) . Ειδικα τωρα που τρεχω σχεδον αποκλειστικα  Σειχ Σου και πρεπει να ξυπναω παρα πολυ νωρις, για να καταφερω να κανω μια προπονηση της προκοπης και οχι να καταληξω σαν μονοκαμπουρη καμηλα. (γιατι υπαρχουν και εκεινη οι  ζουρλοι απο Θεσσαλονικη   που πηγαν στο Μαροκο και τρεξαν , ενταξει φοβερο αυτο που καναν δεν λεω , αλλα εεεεεεε, πολυ τρελλα, φυσικα ολοι οι πυροβολημενοι φιλοι μου πολυ τους θαυμασαν και ειπαν οτι θελουν κι αυτοι, τι να πει κανεις... )
Διοτι περα απο το δικο μου πρωινο ξυπνημα στο βουνο  , την ιδια ωρα σουλατσαρουν και αγριογουρουνα (και παλι βγηκαν μπροστα μου αλλα φυγαν τρεχοντας ) τα οποια οσο ναναι με φοβουνται (ειμαι πολυ αγριος τυπος) αλλα καμια μερα θα μας λενε στα καναλια πρωτη ειδηση και δεν θα το πιστευει κανεις. Και οχι τιποτε αλλο αλλα θαμαι μεσα στο φερετρο και θα λενε ολοι απο γυρω "τι τα θελε τα τρεξιματα, και του τα λεγαμε εμεις και αλλα τετοια" και θα βρυκολακιασω 100% και θα γινει χαμος μεσα στην εκκλησια οταν αρχισω να κουνιεμαι.
Ευτυχως ερχεται και η ωρα που θα ξανατρεξω Ξηρολιβαδο , ο  πιο διασκεδαστικος  αγωνας στην Βορεια Ελλαδα να τα λεμε κι αυτα , πραγματικα διαδρομη να την χαιρεσαι , να πατε ειναι ωραια , εγω δηλωσα ηδη , θαμαι εκει μαζι με τις καλες μου φιλες , την ψησταρια και τις μπριζολες…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου