Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

ΔΙΑΚΟΠΕΣ



Φυσικα και πηγα διακοπες , φυσικα και δεν σταματησα να τρεχω στο νησι που εχει περισσοτερες ανηφορες απο κατηφορες.
Ηρθε η ωρα , εφτιαξα τα πραγματα μου , πηρα μια βερμουδα, ενα μαγιω, κανα δυο μπλουζες και μετα: δυο τρεξιματικα παπουτσια, ενα τρεηλ - ενα κανονικο, 4 μπλουζες για τρεξιμο , 10 ζευγαρια καλτσες , ζωνη με παγουρι , αλλο ενα παγουρι μονο του, το τηλεφωνο με το runkeeper , ακουστικα, δυο τρια σορτσακια, ισοτονικα , τζελακια και οτι αλλο χρειαζεται ο χαζος στις διακοπες του.
 Αντε εκανα και μερικα μπανια , πιο πολυ ετρεχα ομως , περασα οπως ηθελα , ηρθε η ωρα της επιστροφης γιατι εχουμε και μαραθωνιο στην Αθηνα   ενω πιο πριν μεσολαβει και ο Νυκτερινος στη Θεσσαλονικη , θα παω φυσικα , οπου χαρα η Βασιλω πρωτη.
Επιστρεφοντας στην πολη μετα απο το  παρατεταμενο τρεξιμο στις ανηφορες της Αλοννησου, παρατηρησα οτι ειχαν βελτιωθει πολυ οι χρονοι μου , παρα πολυ ομως,  ειδικα στο σταδιο που δεν ειχε ανηφορες-κατηφορες, εξυσα το κεφαλι μου με απορια , γιατι παλιος γαϊδαρος - καινουρια περπατησια ειναι δυσκολο να συμβει.
Ειμαι αργος και δεν προβλεπεται να γινω πιο γρηγορος, ισως σε μια αλλη ζωη που θα ξαναγεννηθω Κενυατης. Τελικα το μυστηριο βρηκε τη λυση του , το GPS δεν δουλευει καλα και μου δινει μεγαλυτερες αποστασεις , με αποτελεσμα να φαινονται καλυτεροι οι χρονοι  μου.

Αυτα ειναι προβληματα ...
τρεχοντας στην Αλοννησο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου