Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

LONG RUN ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ

Ξημερωμα στο λιμανι...

Σαν τα λονγκ ραν δεν εχει τελικα...
Ξεκιναμε αγρια χαραματα σαν τους καταραμενους να κανουμε γυρες στο σταδιο και μετα κατηφορα προς λιμανι και τα ξενυχταδικα περιξ των λαδαδικων (οι αλλοι επιμενουν εγω δεν θελω... ) , Μεγαρο , Κρηνη, Ρεμβη και πισω σταδιο απο τον Γολγοθα της 3ης Σεπτεμβριου.  
Και αυτες τις μερες ειχε πολυ πραμα απο αγωνες.
Ειχε Γιαννιτσα , τον εχω τρεξει τρεις φορες,  φτανει ομως - αρκετα -  ασε που κινδυνευεις να σε αρπαξει κανα κουνουπι την ωρα που τρεχεις και να σε ξεκοκκαλισει στην φωλια του. Πηγε ο Ψηλος γιατρος (Ουζουν Ντοκτορ) και μου ειπε οτι Λουιζιανα και Πελλα ενα και το αυτο , υγρασια  και ζεστη του κερατα (λες και δεν το ξεραμε). Παντως ειναι και ωραια,  καλα διοργανωμενος αγωνας εχει πολυ συμμετοχη στα Γιαννιτσα,  αν αντεχει το πετσι σας να πατε του χρονου... Ειχε και Γιαννενα το τριανταρι αλλος αγωνας - απωθημενο αυτος αλλα εμενα μου φαινονται κομματι πολλα τα τριαντα , τα εχω προγραμματισει για αργοτερα ...
Αν βεβαια ειμαι σε κατασταση απο βδομαδα,  γιατι με επιασε και η φιλοτιμια    και πηγα θαλασσα , με το που εβαλα το ποδαρι μου μεσα καπου πατησα , να το ποδι τουμπανο. Καλα λεω εγω , πανε για τρεξιμο , κατεβα και γραφειο το απογευμα  τι τις θες τις θαλασσες και τις αναψυχες ...
Αφου ειμαστε κολλημενοι. Πηγαμε δυομισυ + ωρες με τους αλλους , σοβαροι ανθρωποι σου λεει , μια χαρα περασαμε , ειπαμε αστεια , κουτσομπολεψαμε , ειπαμε ολα τα πολιτικα , ολα τα αθλητικα,  φτασαμε στο συμπερασμα οτι οι Ολυμπιακοι τρια αθληματα πρεπει να εχουν ολα κι ολα , Μπητς βολεϋ   , αλμα επι κοντω και λασπομαχιες , ολα γυναικων (ειμαστε πολυ φεμινισται γι'αυτο - θα στειλουμε το πορισμα στην ΔΟΕ).
Επιβεβαιωσα δε οτι οταν παμε ταξιδι  και οι αλλοι οι φυσιολογικοι κοιτανε το  τοπιο , εμεις κοιταμε που ειναι καλα για τρεξιμο (για τετοιο κολλημα μιλαμε - επιβεβαιωμενο και απο πρωταθλητες του ειδους)  

Να δω ποτε θα ξανατρεξω τωρα πλησιαζει και ο Νυκτερινος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου