Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ


Δεν εχω αποφασίσει οριστικά αν ακόμη  η περιοδος που κανω long run    για τον μαραθωνιο  μου αρέσει ή όχι  , (μάλλον μου αρέσει όμως) ...
Και αντε καλα, εγώ θέλω να πάω στην Αθήνα τον άλλο μήνα, οι υπόλοιποι που δε  θα τρέξουν ουτε στο Νυκτερινό?
Αφου συνηλθα λοιπόν απο την τελευταια αναποδια  που με πετυχε ,  επανηλθα στο λικνο του κλασσικου αθλητισμου της Θεσσαλονικης , στο  γηπεδο που ειναι εφαμιλλο των καλυτερων ευρωπαϊκων και αμερικανικων , το αγαπημενο χωραφι του καφτανζογλειου δηλαδη ,  συνεχιζοντας το θρυλικο   προγραμμα που θα με οδηγησει σε μεγαλες διακρισεις στους προσεχεις ημιμαραθωνιους , μαραθωνιους , υπερμαραθωνιους και δεν συμμαζευεται.
Αρωγοί στα μεγαλα  τρεξιματά μου  οι λοιποί της πρωινής ζώνης αν  και αυτο που κανουμε τρεξιμο δεν το λες απο την πολλη την βλακεια που μας εχει πιασει .
Ολα πια τα έχουμε πει και αναλύσει , για τον ΠΑΟΚ (κυρίως) , για τον Φίλη, για εκείνη εκει στην Αμερική που πήγε με τους μαθητές της (σ'εμάς ποτέ τέτοιο πράγμα, μια φορά ρε παιδί μου έτσι για να δοκιμάσουμε όταν είμασταν 14-15, αλλα μπάαα ασε που ήταν σαν φώκιες οι καθηγήτριες, τότε ήταν και της μόδας τα ταγάρια στην εποχή μου, καταλαβαίνει κανείς χάλια , εμ βέβαια στην τριτοκοσμική χώρα τι να περιμένει κανείς...)  ,  μονο τρεξιμο δεν κανουμε δηλαδη,  ζωντανες ντροπες του δρομικου κινηματος, δεν με βλεπω καλα με αυτους στην προετοιμασια μου... 
Και φυσικά σε κάθε long είναι εκεί μαζί μου και σε όλα  τα χιλιόμετρα ... δεν πάνε καλά... αλλά ευτυχώς γιατί έχω παρέα ...
Και  μετά τον πέμπτο μου Νυκτερινό προετοιμάζομαι πια και για την Αθήνα , όχι τόσο στό τρέξιμο (τα ειπαμε αυτα) ,  όσο για τα λοιπά,  εισιτηρια , ξενοδοχεία κλπ, θα είναι διάφορες μορφές κάτω Αθήνα με πρώτο και καλύτερο τον φιλο μου τον Μάκη , θα φορέσουμε μπλε λαμε κουστούμια και θα παμε πρωτέυουσα  να κάνουμε καλή εντύπωση σαν επαρχιώτες που είμεθα. 
Αλλά το ζουμί είναι ότι μπήκα στα ιντερνέτ - αυτά τα πως τα λένε - να κλείσω ξενοδοχείο και καταευχαριστήθηκα διαβάζοντας κριτικές για ξενοδοχεία στην Αθήνα έφαγα μια μέρα στην οθόνη και ξενοδοχείο για μένα ακόμη δεν εκλεισα από τη χαζομαρα που με έχει πιάσει (το πολύ το τρέξιμο φταίει - έχω αποβλακωθεί φαινεται) .
Γιατί διάβασα κριτικές για κάτι καταπληκτικά καταλύματα στην πρωτέυουσα και πρέπει μια μερα να πάω , θα κάνω μπάνιο σε Μπαιγκόν και θα πάω να μείνω. (το ξέρω ότι δεν έχει σχέση με τρέξιμο αλλά δικό μου είναι το σάιτ το βάζω φωτιά και το καίω άμα θέλω ) Οι τίτλοι κατά σειρά είχαν ως εξής: "Ποτέ μα ποτέ..." , "Απαίσιο", "Τρομακτική εμπειρία""Οχι οχι οχι μεινετε μακριά έχει κοριούς" (γενικά όλοι γράφαν για κοριούς, ήταν σπεσιαλιτέ του καταλύματος φαίνεται) και γενικά γράφαν κριτικές κάτι μυγιάγγιχτοι τύποι που τους ενοχλούσαν οι κοριοί , το ότι δεν είχαν μπάνιο , ότι συχνάζαν πόρνες , αλλος εγραφε  οτι θα'ταν καλυτερα να κοιμοταν στον δρομο και τον άλλον (ενας Φινλανδός φλώρος ήτανε) τον πείραξε λέει ότι μπήκε στο δωμάτιο και είχε ματωμενα κουρέλια μέσα , πεταμένες σύριγγες και χαρτόνια στα παράθυρα , ενώ ένας ούρλιαζε εξω από το δωμάτιό του... 
Αλλα αυτος που περασε καλυτερα ηταν ενας Εγγλεζος που αφου διαπιστωσε οτι δεν του ειχαν κανει την κρατηση , ζητησε το βιβλιο παραπονων (πρεπει να ειχαν ξεκαρδιστει στα γελια στο ξενοδοχειο) αλλα φυσικα του ειπαν οτι δεν εχουν τετοιο βιβλιο (τι να το κανει , ουτε στο Γουωλντορφ Αστορια εχει) και αυτος εκανε μετα καταγγελια στην τουριστικη αστυνομια και φανταζομαι οτι μετα απο αυτο θα τον μαλωσαν πολυ ασχημα τον ξενοδοχο και αυτος απο τη στενοχωρια του δεν θα τρωγε δυο μερες. (για του λογου το αληθες  εχει πολυ γελιο , οχι για τους πελατες, αλλα για μενα τουλαχιστον      https://www.tripadvisor.com.gr/Hotel_Review-g189400-d276196-Reviews-Alma_Hotel-Athens_Attica.html  )

Και μετα μας ενοχλει εμας το Καφταντσογλειο σταδιον (που για να πουμε του στραβου το δικιο καθε μερα μπαινει καθαριστρια και καθαριζει τα αποδυτηρια)  ... 
Μαλλον δεν θα μεινω εκει αν και θα ειχε ενδιαφερον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου