Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

12ος ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ



12ος Μαραθωνιος ο Μεγας Αλεξανδρος . 
Και φετος. Aυτη την ανοιξη απο μαραθωνιο ομως δεεεεν ... Δηλωσα ομως στο δεκαρι για να μην χασω το σερι που εχω απο το 2010 οταν ασθμαινοντας συμμετειχα στο πενταρι που μου φανηκε μαραθωνιος. Στενοχωριεμαι λιγο που δεν τρεχω μαραθωνιο αλλα ελπιζω οτι θα παρω τη δοση μου στο βουνο προσεχως .
Να πω την αληθεια θα εχει τοσο πολυ κοσμο που δεν μου κανει πολυ κεφι να παω να στηθω στους Αμπελοκηπους αλλα δεν πειραζει γιατι η διοργανωση εγινε τεραστια , πραγμα καλο , δεν ξερω ακριβως σε τι πραγμα εκανε καλο  αλλα καποια μερα θα το διαπιστωσω.  Παντως ειναι ωραια,  ασχολειται ο κοσμος,  παει τρεχει γεμιζουν οι δρομοι ανθρωπους, ομορφα ειναι .
Αν δεν παω τελικα στο δεκαρι θα παω μια βολτα μεχρι Αγιο Αθανασιο να δω εναν φιλο που τρεχει μαραθωνιο και να του κανω παρεα μεχρι τον τερματισμο  . Ορεξη με ειχε βεβαια ,  αλλα δεν με νοιαζει ,γιατι  ειμαι λιγο ενοχλητικος ως δρομεας , μιλαω πολυ, κοβω κινηση γενικως , βγαζω φωτογραφιες , χαζολογαω ολη την ωρα,  δεν ειμαι δηλαδη αφοσιωμενος στον στοχο σαν κατι αλλους . 
Αυτο το ειδα και στα Τρικαλα που πηγα οπου κατι φιλοι , καλα παιδια αλλα πολυ κολλημα με το τρεξιμο και τους χρονους και την προπονηση και με ολα ,  λες και παιζεται σε καθε αγωνα το συμβολαιο με τη  NIKE  και την Αντιντας...αυτο αποδεδειγμενα  ειναι απο τις παρενεργειες του τρεξιματος , βαραει στον εγκεφαλο , ειδατε ποτε κανεναν να τρωει πιτσες  ή γυρους και να χαζευει ? Κανεις. Ποτε.  Ενω απο δρομεις , οι μισοι ειναι για το ψυχιατρειο. Γλυτωσαν μεν απο το αγχος και (ενδεχομενως) βελτιωσαν την υγεια τους αλλα τους την εχει δωσει (σε πολλους - οχι ολους). Στα Τρικαλα λοιπον μετα τον αγωνα αργα το μεσημερι , παω σαν ανθρωπος να φαω. (αμα δεν φας στα Τρικαλα που θα φας?)  Το ακουσει ενας  φιλος (κολλημα με το τρεξιμο- τρελλο) και με κοιταει λες και του ειπα οτι παω να αδειασω ενα σχολικο λεωφορειο απο παιδακια  "Θα φας!!!? " με ρωταει με ενα βλεμμα αηδιας και σιχασιας . Κοιταω εγω γυρω - γυρω λεω μεσα μου "αλλον θα κοιταει ετσι" ... δεν υπηρχε αλλος. Λεω "εμμμμ, ναι, ξερω γω μεσημερι ειναι και ειπα σημερα να φαω ετσι για αλλαγη"   . Με κοιταξε με αποδοκιμασια που θα προεβαινα σε τετοια απεχθη πραξη και εφυγα χαρουμενος - χαρουμενος αγνοωντας την αποδοκιμασια , με σκοπο να φαω το μπεργκερ που με περιμενε απο καιρο.

Τετοιοι ειναι . Οχι ολοι. Αλλα πολλοι. Χαλαρωστε λιγο ρε παιδια,  ενταξει να το ευχαριστιομαστε κιολας. Την Κυριακη να το διασκεδασουμε λιγο... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου