Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ



Τριημερο του Αγιου Πνευματος στη Χαλκιδικη , με τρεξιμο,  με παρεα , μπανια , βολτες τι να μην σ'αρεσει...
Ετοιμαστηκα κι εγω ο ανοητος , γραφτηκα στον αγωνα του X Terra  και δεν συμμαζευεται και βουρ στο Πορτο Καρρας , ιδανικο μερος για τρεξιμο μα την αληθεια. Συναντηση με την παρεα εκει,  ειδαμε και πολλους γνωστους , βολευε και το τριημερο και ξεχυθηκαμε σαν αλητοτουριστες στις εγκαταστασεις του ξενοδοχειου ενοψει  αγωνα.
Ειχα ο αφελης την αισθηση οτι : 1ον Ο αγωνας θα ηταν ευκολος και γρηγορος . Βεβαια δεν ηταν και δυσκολος για να πουμε την αληθεια αλλα παντως ηταν πιο "βαρυς" για οσα ειχα στο μυαλο μου.
2ον,  οτι στην κατασταση που ειμαι μπορω ανετα να βγαλω οποιαδηποτε αποσταση κατω των 40 χιλιομετρων  . Φυσικα οπως συνηθως συμβαινει διαψευστηκα και στις δυο προσδοκιες μου παταγωδως μαλιστα, αλλα ετσι ειναι αυτα.
Μαζευτηκαμε ολοι εκει μεσα στην σαχλαμαρα και   μεταξυ φωτογραφιων, βιντεο και πειραγματων ετοιμαστηκαμε μαζι με τους  300 και πλεον  δρομεις (ειχε και μικρες αποστασεις το μενου) να ξεχυθουμε στην μαγευτικη παραθαλασσια διαδρομη μετα το Πορτο Καρρας.
Ολοι οι τρελλαμενοι ηταν εκει , μυριζε θερμαντικη αλοιφη απο χιλιομετρα , ηταν ολιγο σαν βαλκανικο φεστιβαλ τριχοφυιας (για τους ελαφρα ενδεδυμενους ανδρες μιλαω) παντως ηταν ωραια.
Η διοργανωση ηταν αψογη πρεπει να πω , απ'ολες τις αποψεις, ετσι κι αλλιως εμεις δεν θελουμε πολλα - πολλα,  ενα νερο ή ισοτονικο να πινουμε καθε τοσο , κανα τζελακι , καμια μπανανα , τα ειχε ολα  , ειχε μουσικες δυνατες , ειχε κοσμο να μαζευει τα σκουπιδια στο δρομο (βασικο αυτο, μου εκανε πολυ καλη εντυπωση) και κυριως η διαδρομη ηταν πολυ ωραια διπλα στη θαλασσα.
Εφυγα φυσικα σαν πυραυλος , εκοψα λιγο ομως γιατι συνειδητοποιησα οτι δεν θα το βγαλω αν παριστανω τον Γκεμπρεσιλασιε, καταλαβα ομως οτι το διαρκες πανω - κατω του αγωνα δεν προδιεθετε , ουτε για ρεκορ,  ουτε για καλο χρονο  , με αποτελεσμα παλι να γινω σαν σακι πατατες μετα το 12ο χλμ,  να χανω τις δυναμεις μου, να παθαινω κραμπες και στα δυο ποδια  , να καταβληθω απο τη ζεστη (εκανε πολυ) και να ανατρεξω στο Μεγαλο Βιβλιο των Δικαιολογιων για Δρομεις για να βρω εξηγησεις για τον καταποντισμο μου . Διοτι για μια ακομη φορα  επιβεβαιωσα τον (δικο μου) χρυσου κανονα οτι τα χιλιομετρα προπονησης   που κανω ειναι αντιστροφως αναλογα των επιδοσεων που πετυχαινω. 
Γιατι καταφερα να κανω τον ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ χρονο που εχω κανει ποτε σε ημιμαραθωνιο.      Αυτο.       
Οι δικαιολογιες κατα σειρα σπουδαιοτητος και επιστημονικοτητας:
Δεν ειχα παρει αρκετους ηλεκτρολυτες ( Μ'αρεσει αυτο εχει μια σοβαροφανεια)
Φταιει η γυναικα μου.
Ειχα παρει πολλους ηλεκτρολυτες (κι αυτο μετραει)
Δεν ειχα φαει καλα.
Ειχα φαει πολυ. (εδω παιζει και παραλλαγη , ειχα φαει νωρις - ειχα φαει αργα)
Αλλα και …
Δεν ειχα κανει καλο φορμαρισμα. Ημουν κουρασμενος. Ημουν ξεκουραστος. Ημουν αϋπνος. Φταιει η καταραμενη η τροϊκα. Η κενωνια η αδικη φταιει. Φταιει οτι δεν επαιξε καλα ο ΠΑΟΚ χθες.
Εφταιγε ο αναδρομος Ερμης.

Τελικα καλα περασαμε βεβαια …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου