Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

16η Μερα




Διον...Τον Μαρτιο...

Παει κι αυτη η εβδομαδα.
16η προπονηση την Κυριακη με ενα βαρβατο 24+ χλμ απο Περαιβου στην ασφαλτο Πανοραματος, με ποικιλια , πολυ ανηφοροκατηφορα , επιστροφη απο μονοπατια ... ωραια πραγματα ...
Κρυο την Κυριακη , χιονιζε και λιγο εκει κοντα στο Πανοραμα , η προπονηση αξιζει με τετοιο καιρο, παροτι με αφησαν μονο μου ολοι αυτοι οι αθλιοι φιλοι μου. 
Εμεινα μονος μου να ακουω ασταματητα μουσικη για παραπανω απο διομισυ ωρες ..Το ευχαριστηθηκα. Πλεον δεν κουραζομαι ιδιαιτερα  περα βεβαια απο τη φυσικη ταλαιπωρια των ποδιων μου που οσο ναναι δεν χαιρονται ιδιατερα σ’αυτα τα μεγαλα τρεξιματα .
Αλλες 12 βδομαδες μειναν και ουσιαστικα 6 μεγαλα τρεξιματα ακομη ... Αυτη την βδομαδα Σταδιο και την αλλη Κυριακη σφαγη... 
Για να πω την αληθεια δεν εχω την αγωνια κα ιτο αγχος που ειχα την πρωτη φορα αλλα τουλαχιστον εχω την ευχαριστηση οτι τρεχω πολυ περισσοτερο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου