Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

ΟΛΥΜΠΟΣ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΠΑΛΙ



Τα πιο ωραια τρεξιματα της σεζον .
Καμια ενταση , κανενα ζορι, σοβαρος  στοχος δεν υπαρχει, με αποτελεσμα να το ευχαριστιεμαι, ποτε στο βουνο, ποτε στο σταδιο, παρεα με τους αλλους ψυχαναγκαστικους   , με τα χαλαρα χιλιομετρα να περναν ευκολα μεσα απο κουβεντες , ποτε για το μουντιαλ, ποτε για  τις μεταγραφες, ποτε για το ζορι των φιλων που θα πανε να τρεξουν Ολυμπο (Ααααααααχ και εγω θελω καποια στιγμη)
Ενα καλο τρεξιματακι 20+ στο Σειχ Σου την Κυριακη με καλη παρεα , ηταν οτι πρεπει για να μας φυγει και το ταμαχι, μια και ενα long run παντα λεει.
Γιατι αγωνιστικοι  στοχοι δεν υπαρχουν, ενα Ξηρολιβαδο θα παμε το αλλο Σαββατοκυριακο αλλα εκει ειναι απλα τα πραγματα, σκετη ευχαριστηση , θα οργανωσουμε και κανα ψησιματακι μετα , τι αλλο ?
Το γουστο ομως ειναι αυτο το Σαββατοκυριακο που εχει προγραμματιστει - ελεω ΣΔΥΘ βεβαια - Ολυμπος...
Χαμος θα γινεται απο κοσμο,  ειναι και ο αγωνας,  θα δουμε και τους φιλους εκει που θα τρεξουν  , θα περπατησουμε αλλα δεν θα τρεξουμε ευτυχως , μια χαρα.
Πηρα και καινουρια παπουτσια για βουνο, θα τα εγκαινιασω το ΠΣΚ  , τα βλεπει και η γυναικα μου «Παλι παπουτσια πηρες? Κανονικα παπουτσια δεν εχεις,  ποτε θα πας να παρεις?» - «Μα εχω» της απαντησα «εχω τα Μιζουνο και τα Νιου Μπαλανς» αυτη  εννοουσε κανονικα - ανθρωπινα παπουτσια , εγω κανονικα εννοω τα  τρεξιματικα δρομου οχι τρεηλ , συνεννοηση μπουζουκι, ακομη μια αποδειξη οτι το τρεξιμο σε βαραει απευθειας στον εγκεφαλο.   
Απο τον Ιουλιο μαζι ενδεχομενως με τις διακοπες ξεκιναει το προγραμματακι προπονησης , οχι πολλα πολλα , αν καταφερω φετος να βγαλω και δευτερο μαραθωνιο μεσα στη χρονια θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος . 
Ραντεβου, στον Ολυμπο.
Ακου κανονικα παπουτσια...



2 σχόλια:

  1. Ομοιοπαθής με τα παπούτσια μέχρι που πήρα μία ντουλάπα για το μπαλκόνι να τα αποθηκεύω και συμμαζεύοντας την ακαταστασία μαζεύτηκε κάπως και η μουρμούρα...Χα χαχα..
    Για μένα η πιο αστεία μουρμούρα είναι η μυρωδιά των αθλητικών ρούχων.Βρε καλή μου ιδρώτας είναι και δε μυρίζει κολώνια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν μπορουν να καταλαβουν ,δεν μπορουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή