Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

ΤΣΕΚ ΛΙΣΤ


Επειδη η οργανωση ειναι μιση αρχοντια ετοιμαστηκα για τον μεθαυριανο αγωνα κανοντας το απαραιτητο τσεκ λιστ  που περιλαμβανει (εκτος των αλλων)
1.                Παπουτσια (τρια ζευγαρια, θα μου πεις 6 ποδια εχω ? , αλλα παρε να βρισκονται..) 
2.                Καλτσες. Πολλες. Και ενα ζευγαρι καινουριες για το γουρι (ειμαι καργα προληπτικος).
3.                Σωβρακα (συγνωμη εσωρουχα ηθελα να πω…γιατι πηγα στο Ζαγορι να τρεξω και δεν  ειχα βαλει στην τσαντα και μετα γυρνουσα σαν την προσβολη της δημοσιας αιδους, καλα που ειχα και στεγνη βερμουδα να βαλω.) 
4.                Τζελακια. Οχι πολλα. Παρα πολλα. Και αμα παω στην εκθεση μαραθωνιου θα παρω κι αλλα . (Γιατι ειναι σαν τα παϊδακια, αμα δεν περισσεψουν δεν φτανουν)
5.                Και Μουσικη. Τουλαχιστον πεντε ωρες. Να φτιαξω τις λιστες στο τελεφωνο. Τι θα κανω τοσες ωρες μονος  μου ? (εννοω στον αγωνα, τελευταιος ξεκιναω, περιπου τελευταιος τερματιζω και  παντα μονος μου - κανεις δεν παει τοσο αργα).
6.                Βαζελινη . (Εδω ειναι που αρχιζουν τα γνωστα κρυα αστεια, "μην βαζεις πολυ, για να το φχαριστιεσαι κλπ κλπ) .Αλλα και διαφορα φαρμακα και αναβολικα μπας και χρειαστουν  . Και θερμαντικη  (αχχχχχ, αυτη η μυρωδια της φρεσκιας θερμαντικης στις αφετηριες των αγωνων ...) και καμια ασπιρινη. (αυτη λιστα  δεν τελειωνει ποτε)
7.                Και αντιανεμικο να μην κρυωσω. Και μπλουζες προχειρες.  Και να σκεπαζομαι το βραδυ (οπως λεει η μαμα μου, οπως και : "τι τους θες πια αυτους τους μαραθωνιους πανε τρεξε δυο - τρια χιλιομετρα" κλπ κλπ κλπ , αυτα ειναι all time greatest hits , μαζι με τα παντα κλασσικα "τρελλος εισαι μου φαινεται", και "δεν καθεσαι στ'αυγα σου που θα τρεχεις στις Αθήνες?") 


Αυτα . Ολο και κατι θα ξεχασω φυσικα ειμαι σιγουρος. Αρκει να μην ειναι τα παπουτσια μου.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου