Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ

Σε αγωνιστικο ρυθμο.. (απο τον φιλο Γιωργο Σαββατουπη)

Ουφφφφ. Και τωρα μαραθωνιος …. Να πω οτι πεθαινω απο την αγωνια ποτε θα ερθει η ωρα να τρεξω   στις 3 του αλλου μηνα , ψεμματα θα πω.  Αλλα και τι να κανω… τζαμπα να παει τοσο τρεξιμο? (μια ακομη αποδειξη εγκεφαλικης βλαβης την οποια παθαινουν ολοι οι δρομεις απο το χτυπημα πανω- κατω στα πλακακια της παραλιας).
Ελπιζω βεβαια οτι σε λιγες μερες θα μου περασει  και θα μου ερθει η ορεξη να τρεξω τα 42 χιλομετρα ασφαλτου, ατελειωτων βιομηχανικων χωρων και εγκαταλελειμενων βενζιναδικων.
Πιο πολυ μ'αρεσε η προετοιμασια που πηγε πολυ ωραια , παρα τα καποια λιγα ατυχηματα , σε βαθμο που να στενοχωριεμαι που τελειωσαν τα long run και τωρα καθομαι και ξυνομαι. 
Γιατι εχω το μυαλο μου πρωτα στο  να τρεξω στο Μετσοβο στις 29  Μαϊου οπου γραφτηκα και πληρωσα κιολας  να μην αλλαξω γνωμη (στο εικοσαρι ομως - μιλησε η λογικη),  ενω με γαργαλαει το χερι μου να γραφτω και στο Παρανεστι, στο 46αρι, που θα ειναι και επισημα ο πρωτος αγωνας μου πανω απο 42 χλμ.
Γιατι εχω απορια να δω πως παει το πραγμα μετα το ψυχολογικο φραγμα του μαραθωνιου . Τι υπαρχει βρε αδερφε απο κει και περα… (το ειπα στον κουρεα μου αυτο και μου ειπε οτι δεν υπαρχει πιο βαρετο πραγμα απο τις τρεξιματικες ιστοριες και οτι ειμαστε βλαμμενοι , παει τελειωσε - ενα δικιο το εχει) .
Για να πω την αληθεια βεβαια  συνηθως  στα 30-35 χιλιομετρα νιωθω σαν βρασμενος   αλλα φετος η αισιοδοξια μου εχει απογειωθει εντελως ενω νιωθω και πιο δυνατος. Φυσικα οσους  απο τους φιλους μου ρωτησα σχετικα , ηταν απολυτως σαφεις με απαντησεις που αρχιζαν απο το  "οπωσδηποτε να πας" και φταναν μεχρι το "να μην το τολμησεις…"  (Φιλοι να σου πετυχουν... )
Ασε που οι μισοι ειναι εντελως καμμενοι και οταν ακουν για 50-60 χιλιομετρα αγωνα,  σου λενε "πηγαινε δεν ειναι τιποτε" και  "Αααααα θα ερθω κι εγω" λες και θα πανε στο περιπτερο για τσιγαρα.  Επικινδυνοι τυποι.
Διοτι ειναι ενα μεγαλο ερωτημα κι αυτο , το τι υπαρχει μετα τον μαραθωνιο, που πρεπει να απαντηθει,  ενα μυστηριο που ανηκει στην ιδια κατηγορια  με αλλα αναπαντητα ερωτηματα οπως   : " υπαρχουν οι εξωγηινοι?" , "που ειναι η αλλη καλτσα?" και "που πηγαν τα καπακια απο τα ταπερ?"

17 μερες ακομη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου