Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

Στην πισω πλευρα

Ομορφια

Πειτε οτι θελετε αλλα αγωνας σαν του Χορτιατη , διπλα δηλαδη στην πολη δυσκολα να βρεθει…
Δεν νομιζω βεβαια οτι μπορει να αξιολογουν ολοι το ιδιο καθε αγωνα , καθως οι προτιμησεις  διαφερουν , αλλος προτιμα βουνο , αλλος ασφαλτο , υπαρχει ποικιλια διαδρομων  για ολα τα γουστα οποτε δεν μπορει να ειναι κανεις απολυτος. Εγω βεβαια εχω τη γνωμη μου και τη λεω και αμα-λαχει τη γραφω κιολας (δικο μου ειναι το σαϊτ οτι θελω γραφω, αμα θελω γραφω και συνταγες)
 Τον Χορτιατη φερ'ειπειν τον εχουν ολοι ταυτισει με αφθονη λασπη και ακομη περισσοτερη  ταλαιπωρια ,  μαλλον ανηκει στους δυσκολους αγωνες , αλλα φετος διαψευσθηκαμε παταγωδως ολοι . Δεν μας κακοπεσε βεβαιως… (τετοια ρεκορ σαν τα φετεινα αποκλειται να ξαναγινουν).
Μετα την εμπειρια της Κυριακης που τρεξαμε επιτελους σε στεγνο τερεν  το λιγοτερο που μπορω να πω ειναι οτι ευχαριστηθηκαμε αγωνα.
Κατ'αρχην ειχε τις ιδανικες συνθηκες για τρεξιμο, λιακαδα , χωρις ομως  ζεστη , στεγνο τερεν , ξυπνησα το πρωι και δεν πιστευα οτι θα τρεξω χωρις να βουτηξω στη λασπη.
Πολλες συμμετοχες και μαλιστα   αθλητων επιδοσεων  (αθλητες ειναι αυτα τα νεα παιδια που δεν ειναι σαν κι εμας που μας πιανεται η μεση στην  ανηφορα απο το σκυψιμο  - εμεις ειμαστε απλως (αχεμ) δρομεις. )
Εξαιρετικη οργανωση απο τον Στελιο τον Καιαφα (αλλα και οσα αλλα παιδια βοηθανε, μπραβο και στον ΣΔΥΘ και στους εθελοντες) σε ενα βουνο με οχι ιδιαιτερα ευκολη διαδρομη.
Γιατι δεν ειναι μονο οτι βγάζουμε εμεις τα γουστα μας σε ενα ωραιο μερος,  ειναι οτι μαθαινει και ο κοσμος για τον Χορτιατη , για τα προβληματα του κυριως με την παρανομη υλοτομια (παντα βρισκονται οι καλοθελητες που βαζουν εμποδια στην διοργανωση, του βγαλαν την Παναγια φετος του Στελιου, παλι ειχαμε κρουσματα κακοηθειας, οταν χτιζουν μεχρι πανω στην κορυφη δεν τους πειραζει,  ο αγωνας βουνου τους πειραξε και οι δρομεις) και μπορει επιτελους να προστατευθει.
Αυτα ολα μας τα ειπε ενας καλος κυριος πριν την εναρξη , αντιδημαρχος νομιζω ηταν , εγω τα ακουσα και σας τα λεω τωρα,  αλλα ειμαι σιγουρος οτι κανεις αλλος απο τους διαγωνιζομενους δεν εδινε προσοχη , ολοι σαν τους κακους τους μαθητες, κοιτουσαν τις αιθεριες υπαρξεις… (το ξερω εκανα ερωτησεις μετα , κανεις δεν ηξερε να πει τι ελεγε ο καλος κυριος με το μικροφωνο στο βαθος  )
Γιατι - σοβαρα τωρα - οι δρομεις βοηθαν το δασος ,και το προστατευουν αλλα που μυαλο οι καρεκλοκενταυροι (χαρακτηριστικο παραδειγμα το Σειχ Σου που σχεδον εχει πεθανει).
Συμμετειχα κι εγω βεβαιως στον αγωνα με ενθουσιασμο (καποιοι μπορουν να πουν οτι εχω αγνοια κινδυνου) ετρεξα με παθος, περπατησα με ακομη μεγαλυτερο, εβγαλα φωτογραφιες, πειραξα τους συναθλητες (οσους μειναν πισω με μενα τελος παντων) , κατεβασα πολυ το ρεκορ μου , δεν εγινα ενα με τη λασπη , ημουν μαλλον ηθικος νικητης του αγωνος (για λογους που δεν ειναι του παροντος)    , επεστρεψα ευτυχης και - παραδοξως  - καθαρος και αρτιμελης στο σπιτι μου.
Μεγαλος αγωνας με πολυ ωραια τοπια , εναλλαγες τερεν και  καλο ανεφοδιασμο στρατηγικα τοποθετημενο στη μεση του οχταριου του αγωνα .

Θα τον ξανατρεξω ευχαριστως.
κι αλλες ανηφορες

Αναθεμα (ονομα και πραμα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου