Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

ΑΝΟΙΞΗ


Τι καιρός ? Ανοιξη επιτέλους.
Τρία τρεξίματα μέσα στην εβδομάδα. Ένα στην Ατλαντίδα (1.100μ ο γύρος-μια χαρά) ένα στους Πυλώνες και ένα τελευταίο long run (ας πούμε) κοντά στο εικοσάρι απο το Στάδιο – Καλαμαριά με μερικούς γύρους συμπλήρωμα.
Καιρος καταπληκτικός για τρέξιμο - αν και άρχισε να κάνει πολύ ζέστη - γεγονός που με προβληματίζει, καθώς  εάν στον Μεγάλο κάνει ζέστη , με την ταχύτητα που (δεν) με διακρίνει     , θα αρχίσω να ψήνομαι (12.30 το μεσημέρι υπολογίζω να φτάνω στο τέλος).
Κάναμε και ένα τουρ μέχρι την Πέλλα με τον Μάρκο και μου φάνηκε αρκετά μεγάλη η διαδρομή (αλλά πάντως πολύ ισιάδι εκτός της Σιδενόρ και λίγο έξω από την Πέλλα)
Τελος πάντων.
Θα το σκεφτώ κανά δύο μέρες ακόμη και θα αποφασίσω γιατί άρχισα να έχω αμφιβολίες  αν μπορώ να το βγάλω.
Όχι οτι θα πάθω και τίποτε αν σταματήσω αλλά θα πρέπει να έχω ψιλά πάνω μου για το αστικό αν έχω φτάσει μέσα στην πόλη...  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου