Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟΣ

Μετά από το βασανιστικό δίλημμα "να πάω ή να μην πάω?"  το πάτησα τελικά το κουμπί και δήλωσα για τον Μαραθώνιο.
Συνειδητοποίησα πως αν δεν εχω τρέξει ένα μαραθώνιο (ή αν δεν έχω  προσπαθήσει να τον τρέξω) ποτέ δεν θα μπορέσω να νιώσω έτοιμος , οπότε το πήρα απόφαση.
Έχω κάνει χιλιόμετρα (όχι όσα άλλα τρελλοί αλλά πολλά) , σχεδόν όλα τα long runs στο βουνό , νιώθω καλά, έχω χάσει ένα σωρό κιλά , είμαι υγιης οπότε ... το πάτησα το κουμπί και δήλωσα. Όσο αργά πάει ...
Είναι μια επιλογη για τον εαυτό μου με μια δραστηριοτητα που με γεμίζει ικανοποίηση. Θα δώ και τους άλλους φίλους που κάναμε μαζί προπόνηση εκεί και θα τους δώσω ραντεβού στον τερματισμό.
Να φτιάξω τα playlists  για τη διαδρομή , να πάρω τζελάκια , να προσέξω την τελευταία εβδομάδα αφού κάνω και τα τελευταία χιλιόμετρα προπόνησης.
Η αλήθεια είναι ότι το ευχαριστήθηκα στην προπόνηση , δεν πίστευα ποτέ ότι θα κάνω τόσα χιλιόμετρα, ότι θα τρέξω πολύ άνετα έναν ημιμαραθώνιο , ότι θα γίνει καλά το πόδι μου που με βασάνιζε χρόνια.
Θα βγάλω φωτογραφίες από τη διαδρομή , θα στείλω sms  , θα κάνω υπομονή όταν κουραστώ και ελπίζω να το βγάλω.
Νάναι καλά όλα τα παιδιά από το forum του running news για τις συμβουλές τους αλλά και οι φίλοι που είχαν τρέξει μαραθώνιο παλιότερα και με βοήθησαν.
Κι ο Θεός βοηθός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου