Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

ΠΟΝΑΩ ΠΑΛΙ (ΑΛΛΑ Μ’ΑΡΕΣΕΙ)

Μαγνητικη ωμου

Σαν να μην μου εφτανε που εχω ψοφησει να ποναω σε διαφορα σημεια στα ποδια μου απ'ολη αυτην προπονηση (ποναω αλλα μ'αρεσει που λενε και στις τσοντες,  εεεεε στα αισθησιακα εργα ηθελα να πω - εγω δεν εχω δει , μου ειπανε ομως) τωρα αρχισα να ποναω και προς τα πανω, μ'εχει ψοφησει ο ωμος μου απο το χτυπημα στο βουνο πριν κανα δυο μηνες.
Οπλιστηκα με θαρρος πηγα εκανα ακτινες, μαγνητικες, γιομισα ραδιενεργεια και ακτινοβολια, σαν ιαπωνικο εργοστασιο εγινα ,   φωσφοριζω στα σκοταδια τωρα , κανουμε και οικονομια στο ρευμα στο σπιτι.
Με κοιταει η νοσοκομα με υφος υποπτο και πονηρο  , χαρηκα κι εγω λεω επιτελους θα μου επιτεθει λαγνα νοσοκομα θα γινει σαν τις ταινιες (εγω ΔΕΝ βλεπω ειπαμε , μου ειπανε καποιοι αλλοι σινεφιλ που βλεπουν τετοιες ταινιες οτι αμα μπεις στο νοσοκομειο σε τετοια ταινια γινεσαι καινουριος) αλλα μπαααα, μου λεει απλως το χερι σου ειναι λιγο χαλια , δηλαδη τι λιγο,   μ…ι  καπελο εχει γινει -κοφτο το τρεξιμο.
Ναι καλα  λεω γω απο μεσα μου,   παω σε ενα δικο μου  γιατρο να μου δωσει την επιθυμητη θεραπεια (αλανθαστη συνταγη αυτη πας απο γιατρο σε γιατρο μεχρι να σου πει αυτο που θες , οποτε ολα καλα)  , μου λεει "ρε συ σαν πινακας αφηρημενης τεχνης εγινε ο ωμος σου"  , αλλα με λιγη γκρινια  μου ειπε "ενταξει τρεχα  αλλα βαζε παγο και φυσιοθεραπειες" .
Οποτε ΟΚ,  συνεχιζω ακαθεκτος προς τις  τελευταιες δυο βδομαδες προετοιμασιας προσεχοντας να μην ξαναχτυπησω και κυριως να μην με κολλησει κανεις καμια ιωση , ολοι γυρω μου εχουν κατι μελιτζανι μυτες απο το συναχι λες και το κανουν επιτηδες,  προπερσι ετσι εχασα την Αθηνα να παρει ο διαολος να παρει…

16 μερες ακομη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου